„Нашият бизнес се основава на потребността на модерния човек от качествени услуги, предоставени на висока скорост, навременно обслужване и добавена стойност. А добавената стойност, която ние се стремим да подарим на нашите клиенти, вярвам че е в най-скъпата валута – време. За да вмъкнат в натоварения си график всичко, за което иначе времето им липсва – семейство, спорт, хоби, отдих и забавления.“ Повече за това, кои са Gastronom.bg, разказва Ивайло Георгиев - изпълнителен директор на компанията.
Приех предизвикателството да поема управлението на Gastronom.bg през лятото на 2021 г. при много специфични обстоятелства предвид Covid пандемията. Имам опит в онлайн продажбите в лицето на Gastronom.bg, Ozone.bg и други.
Gastronom.bg оперира на територията на София - град, София област, Пловдив и околностите. Нашите клиенти могат да поръчат онлайн всичко, от което се нуждаят за своето домакинство и да го получат до 3 часа или в избран от тях часови диапазон до 5 дни. Така те могат да планират живота си, пестейки време и енергия от опашки, задръствания и носене на торби с покупки.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията функционира на пазара от по-малко от 2 години, като при поемането на управлението от моя страна, екипът се разрастна значително и в момента в компанията работят над 75 служители. Концепцията на Gastronom.bg е да бъде близо до клиентa – модерни хора с бърз ритъм на живот и ограничен ресурс от най-ценното – време.
Искаме да ги научим как да пазаруват бързо, лесно и удобно, така че да оптимизират ритъма си на живот и да пестят време и усилия, които конвенционалното пазаруване им отнема.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Асортиментът на Gastronom.bg се състои от над 14 000 продукта и това число динамично нараства с течение на времето. Най-важното за нас е качеството на продуктите ни и услугата, която предлагаме, да отговаря на потребностите и изискванията на нашите клиенти. За едни това означава изгодни ценови оферти, за други – качествени, БИО, безглутенови, продукти с естествен произход или трудни за намиране във физическите магазини. Поради това, че асортиментът ни е клиентски ориентиран спрямо търсенията и запитванията на нашите клиенти, интерес към него определено не липсва. В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Със сигурност за нас е ценно и изпълнено с потенциал да продължим развитието си с други големи онлайн партньори.
Друг важен аспект на нашата работа е обхватът на доставка. Предизвикателството тук е голямо, защото тя е напълно безплатна при минимална стойност на поръчка, която варира за различните зони, но плановете ни са да разширим обхвата по посока Перник, Благоевград и областите. Амбициите ни са да правим безплатни доставки в рамките на деня, в който са направени поръчките, както и да отворим нови часови слотове за доставки в Пловдив за удобство на клиентите ни.
По отношение на офлайн каналите имаме амбиции да изградим мрежа от физически магазини в София, откъдето да предлагаме и услугата вземане от клиента на дадена поръчка. Друга наша цел е да предложим на нашите клиенти доставка до 30 минути за град София.
Как избирате кои марки да предлагате?
Отговорът ми тук ще се припокрие до голяма степен с казаното до момента – нашият асортимент е строго ориентиран към търсенето от клиентите ни. Редовните такива знаят, че за нас е важно от какво те имат нужда и се стремим да отговорим и ценово, и качествено на запитванията за продукти в асортимента. За нас е от огромно значение да предлагаме разнообразие и богат избор от продукти. Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Най-съществената промяна по посока продажби за нас вероятно е „майндсетът“ на клиентите да се насочи по-благоприятно по посока онлайн пазаруване на хранителни и стоки за дома. За мен като активен, работещ човек и баща на две деца, всяка услуга, която предоставя удобство и пести време, е ценна. Искаме и потенциалните ни клиенти да ни гласуват доверие и да не се страхуват да опитат, за да сравнят двата типа изживяване и да оценят плюсовете от онлайн пазаруването за домакинството. По този повод насочваме усилия и надявам се скоро да можем да се похвалим с мобилно приложение – за още по-бързо и оптимизирано пазаруване и подобрено потребителско изживяване.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022, за да улесни вашите продажби и процеси?
За последната година Gastronom.bg успява да запази стабилен ръст на пазара по отношение на най-фундаменталните за бизнеса фактори – бизнес развитие, стратегическо позициониране, обхват, асортимент и продажби. За да се задържи тази положителна тенденция, за нас би било прекрасно партньорите ни в сектора да споделят по-изчерпателна информация за пазара и неговото развитие, да има прозрачност по отношение на аспектите, касаещи крайния клиент. С приоритетна важност за нас е да заслужим доверието на клиентите по отношение на онлайн пазаруването и да получаваме обратна връзка от тях.
Ивайло Георгиев, изпълнителен директор Gastronom.bg
Приех предизвикателството да поема управлението на Gastronom.bg през лятото на 2021 г. при много специфични обстоятелства предвид Covid пандемията. Имам опит в онлайн продажбите в лицето на Gastronom.bg, Ozone.bg и други.
Gastronom.bg оперира на територията на София - град, София област, Пловдив и околностите. Нашите клиенти могат да поръчат онлайн всичко, от което се нуждаят за своето домакинство и да го получат до 3 часа или в избран от тях часови диапазон до 5 дни. Така те могат да планират живота си, пестейки време и енергия от опашки, задръствания и носене на торби с покупки.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията функционира на пазара от по-малко от 2 години, като при поемането на управлението от моя страна, екипът се разрастна значително и в момента в компанията работят над 75 служители. Концепцията на Gastronom.bg е да бъде близо до клиентa – модерни хора с бърз ритъм на живот и ограничен ресурс от най-ценното – време.
Искаме да ги научим как да пазаруват бързо, лесно и удобно, така че да оптимизират ритъма си на живот и да пестят време и усилия, които конвенционалното пазаруване им отнема.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Асортиментът на Gastronom.bg се състои от над 14 000 продукта и това число динамично нараства с течение на времето. Най-важното за нас е качеството на продуктите ни и услугата, която предлагаме, да отговаря на потребностите и изискванията на нашите клиенти. За едни това означава изгодни ценови оферти, за други – качествени, БИО, безглутенови, продукти с естествен произход или трудни за намиране във физическите магазини. Поради това, че асортиментът ни е клиентски ориентиран спрямо търсенията и запитванията на нашите клиенти, интерес към него определено не липсва. В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Със сигурност за нас е ценно и изпълнено с потенциал да продължим развитието си с други големи онлайн партньори.
Друг важен аспект на нашата работа е обхватът на доставка. Предизвикателството тук е голямо, защото тя е напълно безплатна при минимална стойност на поръчка, която варира за различните зони, но плановете ни са да разширим обхвата по посока Перник, Благоевград и областите. Амбициите ни са да правим безплатни доставки в рамките на деня, в който са направени поръчките, както и да отворим нови часови слотове за доставки в Пловдив за удобство на клиентите ни.
По отношение на офлайн каналите имаме амбиции да изградим мрежа от физически магазини в София, откъдето да предлагаме и услугата вземане от клиента на дадена поръчка. Друга наша цел е да предложим на нашите клиенти доставка до 30 минути за град София.
Как избирате кои марки да предлагате?
Отговорът ми тук ще се припокрие до голяма степен с казаното до момента – нашият асортимент е строго ориентиран към търсенето от клиентите ни. Редовните такива знаят, че за нас е важно от какво те имат нужда и се стремим да отговорим и ценово, и качествено на запитванията за продукти в асортимента. За нас е от огромно значение да предлагаме разнообразие и богат избор от продукти. Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Най-съществената промяна по посока продажби за нас вероятно е „майндсетът“ на клиентите да се насочи по-благоприятно по посока онлайн пазаруване на хранителни и стоки за дома. За мен като активен, работещ човек и баща на две деца, всяка услуга, която предоставя удобство и пести време, е ценна. Искаме и потенциалните ни клиенти да ни гласуват доверие и да не се страхуват да опитат, за да сравнят двата типа изживяване и да оценят плюсовете от онлайн пазаруването за домакинството. По този повод насочваме усилия и надявам се скоро да можем да се похвалим с мобилно приложение – за още по-бързо и оптимизирано пазаруване и подобрено потребителско изживяване.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022, за да улесни вашите продажби и процеси?
За последната година Gastronom.bg успява да запази стабилен ръст на пазара по отношение на най-фундаменталните за бизнеса фактори – бизнес развитие, стратегическо позициониране, обхват, асортимент и продажби. За да се задържи тази положителна тенденция, за нас би било прекрасно партньорите ни в сектора да споделят по-изчерпателна информация за пазара и неговото развитие, да има прозрачност по отношение на аспектите, касаещи крайния клиент. С приоритетна важност за нас е да заслужим доверието на клиентите по отношение на онлайн пазаруването и да получаваме обратна връзка от тях.