Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
С помощта на изцяло натурални билки и експерти технолози, ние от “Miracle Body” създаваме за нашите клиенти качествени продукти за здраве и красота. Всички билки и аромати в нашите чайове са 100% натурални и произведени в България от лицензирана компания, която е на Европейския пазар повече от 20 години. Серията чайове на “Miracle Body” е с неповторими вкусове и аромати, тествани и разработвани дълго време, за да сме сигурни, че нашите клиенти ще получат желания резултат и наслада.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията е създадена в края на 2020 г., но заради ковид ситуацията стартира дейност през януари 2021 г. Именно заради ограничителните мерки през периода на ковид пандемията, компанията избра да работи основно с онлайн продажби. За момента Miracle Body разполага с малък, но отдаден на работата си екип. Основната дейност е почти изцяло поета от създателя на Miracle Body - Lady Bulgaria Internationl 2022 г. - Мария Бойчева. Тя успява да проведе личен разговор с почти всеки един клиент на марката.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях? За нас най-важното е качеството на продуктите. Там компромис никога не правим. Нашите чайове дават резултат, не предизвикват йо-йо ефект, но за да задържим интереса към нас и да преборим конкурентите си, добавихме сушени листа от стевия, така че да имат неповторим вкус, без да се налага добавянето на захар или мед. Всеки един от чайовете съдържа сушени плодове и цветя, така че клиентите да се наслаждават на нашите продукти. Slim Life съдържа портокалови корички и какаови зърна, по този начин по време на консумацията му се усеща вкуса на топъл шоколад. В Morning Detox има цели цветове роза и сушено манго, което придава усещането за лукс. Stress Relief е богат на аромати, като лайка и лавандула, които успокояват духа и тялото още с първата чаша чай.
Къде продавате вашите продукти? Продуктите на Miracle Body се предлагат в онлайн магазина ни, където всеки един клиент може да получи пълна информация за състава и качеството на продуктите. Смятаме, че в днешно време всеки един бизнес трябва да има възможност да достигне до потенциални клиенти и онлайн. В забързаното ни ежедневие все по-малко време имаме за пазаруване във физически обекти. Разбира се, освен това чайовете на Miracle Body могат да бъдат закупени и намерени в много от големите вериги за хранителни стоки, аптеки, биомагазини, спортни зали и пекарни. Всеки един производител трябва да се стреми към това да задоволи потребностите и да бъде достъпен за повече клиенти.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Всеки месец екипът на Miracle Body предлага различни онлайн игри, които предоставят възможност някой клиент да си спечели безплатен продукт. Разказваме за продуктите си чрез рекламни видео клипове и банери. Ежемесечно си партнираме с инфлуенсъри и телевизии в България.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Една от следващите цели на Miracle Body е да продължи да се развива и разпространява онлайн и офлайн. В момента брандът ни води преговори с още една верига хипермаркети в София. Екипът на Miracle Body е отворен към всякакви предложения за съвместно партньорство с всякакви онлайн платформи за продажба.
Колко нови хора планувате да ангажирате в дейността си?
За новия активен сезон Miracle Body, планува да поднови екипа, с който да осъществява рекламните си кампании в социалните мрежи. Плановете ни са съвместно да увеличим комуникацията с клиенти и каналите за реклама.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Алгоритъмът и начините на рекламиране в социалните мрежи търпят сериозни промени през последните месеци, което за малките бизнеси излиза доста скъпо, да си позволят реклама в социалните мрежи и платформи. Искрено се надяваме, че в България ще има все повече компетентни лица, които да успяват да работят в екип с малките бизнеси и заедно да постигат положителни резултати.
С помощта на изцяло натурални билки и експерти технолози, ние от “Miracle Body” създаваме за нашите клиенти качествени продукти за здраве и красота. Всички билки и аромати в нашите чайове са 100% натурални и произведени в България от лицензирана компания, която е на Европейския пазар повече от 20 години. Серията чайове на “Miracle Body” е с неповторими вкусове и аромати, тествани и разработвани дълго време, за да сме сигурни, че нашите клиенти ще получат желания резултат и наслада.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията е създадена в края на 2020 г., но заради ковид ситуацията стартира дейност през януари 2021 г. Именно заради ограничителните мерки през периода на ковид пандемията, компанията избра да работи основно с онлайн продажби. За момента Miracle Body разполага с малък, но отдаден на работата си екип. Основната дейност е почти изцяло поета от създателя на Miracle Body - Lady Bulgaria Internationl 2022 г. - Мария Бойчева. Тя успява да проведе личен разговор с почти всеки един клиент на марката.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях? За нас най-важното е качеството на продуктите. Там компромис никога не правим. Нашите чайове дават резултат, не предизвикват йо-йо ефект, но за да задържим интереса към нас и да преборим конкурентите си, добавихме сушени листа от стевия, така че да имат неповторим вкус, без да се налага добавянето на захар или мед. Всеки един от чайовете съдържа сушени плодове и цветя, така че клиентите да се наслаждават на нашите продукти. Slim Life съдържа портокалови корички и какаови зърна, по този начин по време на консумацията му се усеща вкуса на топъл шоколад. В Morning Detox има цели цветове роза и сушено манго, което придава усещането за лукс. Stress Relief е богат на аромати, като лайка и лавандула, които успокояват духа и тялото още с първата чаша чай.
Къде продавате вашите продукти? Продуктите на Miracle Body се предлагат в онлайн магазина ни, където всеки един клиент може да получи пълна информация за състава и качеството на продуктите. Смятаме, че в днешно време всеки един бизнес трябва да има възможност да достигне до потенциални клиенти и онлайн. В забързаното ни ежедневие все по-малко време имаме за пазаруване във физически обекти. Разбира се, освен това чайовете на Miracle Body могат да бъдат закупени и намерени в много от големите вериги за хранителни стоки, аптеки, биомагазини, спортни зали и пекарни. Всеки един производител трябва да се стреми към това да задоволи потребностите и да бъде достъпен за повече клиенти.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Всеки месец екипът на Miracle Body предлага различни онлайн игри, които предоставят възможност някой клиент да си спечели безплатен продукт. Разказваме за продуктите си чрез рекламни видео клипове и банери. Ежемесечно си партнираме с инфлуенсъри и телевизии в България.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Една от следващите цели на Miracle Body е да продължи да се развива и разпространява онлайн и офлайн. В момента брандът ни води преговори с още една верига хипермаркети в София. Екипът на Miracle Body е отворен към всякакви предложения за съвместно партньорство с всякакви онлайн платформи за продажба.
Колко нови хора планувате да ангажирате в дейността си?
За новия активен сезон Miracle Body, планува да поднови екипа, с който да осъществява рекламните си кампании в социалните мрежи. Плановете ни са съвместно да увеличим комуникацията с клиенти и каналите за реклама.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Алгоритъмът и начините на рекламиране в социалните мрежи търпят сериозни промени през последните месеци, което за малките бизнеси излиза доста скъпо, да си позволят реклама в социалните мрежи и платформи. Искрено се надяваме, че в България ще има все повече компетентни лица, които да успяват да работят в екип с малките бизнеси и заедно да постигат положителни резултати.