/ Sofia Photo Agency, архив
Българите харчат между 50 и 100 лв. за Свети Валентин - 14 февруари, повечето пари са за бижута и романтични вечери, според проучване.

В седмицата преди празника потребителите минават през много онлайн магазини, без да направят покупка. Тогава за компаниите е важно всеки потенциален купувач да получи офертата, която търси, на най-добрата възможна цена - чрез бързи лични съобщения, показване на банер реклама в точния момент и изпращане на персонален ваучер за намаление за желаните стоки.

Четири нестандартни предложения за Свети Валентин

На Свети Валентин хората предпочитат лесното пазаруване - това е един от малкото празници, в които през последните години в глобален мащаб потребителите пазаруват с 20% повече онлайн, сочи проучването.

Най-много подаръци се продават в последния момент преди празника. Тогава е късно за онлайн доставки и затова клиентите влизат в дигиталните магазини предимно за проучване на възможностите за покупка офлайн, т.е. "влюбваме се онлайн, пазаруваме офлайн", обобщават изследователите.
Sofia Photo Agency, архив
БТА