Денят на Свети Валентин: Любов, подаръци, пари...
Денят на Свети Валентин: Любов, подаръци, пари... / Thinkstock/Getty Images

Тенденцията към цифрово и онлайн пазаруване не намалява, но когато става въпрос за любовта, клиентите искат да пазаруват във физически магазин, отчита в свое изследване компания за банкови карти.

Еротични фотосесии на промоция станаха хит за Свети Валентин

Изследването на компанията показва глобалното поведение на купувачите в над 200 страни по целия свят и е изготвен след анализ на транзакции с кредитна, дебитна и предплатена карта в продължение на тригодишен период между 11-14 февруари 2013 г., 2014 г. и 2015 г. С индекса не само се разглежда общият обем на разходите и изразходваната сума, но и се анализират видовете разходи, свързани с Деня на влюбените по целия свят, посочват от компанията.

Потребителските разходи преди Свети Валентин се увеличават

Като цяло потребителските разходи преди празника Свети Валентин се увеличават във всяка област със средно с 22 на сто от 2013 до 2015 г., а данните също показват, че много хора преминават от подаръци и големи жестове към търсене на преживяване и създаване на спомени.

Какво не знаем за Свети Валентин?

Проучването отбелязва и някои други тенденции в пазаруването за Свети Валентин, подчертавайки значителни разлики по целия свят. В световен мащаб 90 на сто от клиентите купуват подаръка лично, докато едва 6 на сто предпочитат да го направят онлайн. Европейците се възползват най-много от купуването онлайн, като над една пета (21 на сто) от транзакциите се извършват чрез Интернет.

Ресторант или хотел са най-честите подаръци за празника Свети Валентин

Моделите на пазаруване по света показват, че все повече хора водят любимите си на ресторант (33 на сто) или на хотел (28 на сто). Повечето транзакции на купувачите в Латинска Америка (54 на сто) и САЩ (38 на сто) са в ресторанти, докато хората от азиатско-тихоокеанския регион, Европа и Близкия Изток предпочитат приоритетно хотели.

Нов хит сред подаръците за Свети Валентин (СНИМКИ)

По принцип има лек спад в продажбата на цветя и картички през трите години, отчита индексът. Въпреки това, латиноамериканците нарушават тази тенденция, като почти удвояват разходите си за цветя (92 на сто) за този период. Близкият Изток пък е единственият регион, където има увеличение на покупките на картички, при това с впечатляващите 107 на сто.

Източник: БТА