Българската стопанска камара (БСК) и Летище София ще си сътрудничат в бизнес анализите, товарния транспорт и човешките ресурси.
В момента тече модернизация на обектите, намиращи се на Терминал 2 на Летище София. В ход са и два мащабни инвестиционни проекта - ремонт на паркинга на летището и подготовка за покупка на нова багажна система. Това е станало известно на състоялата се късно вчера (24 януари) среща на председателя на БСК Добри Митрев с изпълнителния директор на "СОФ Кънект" АД (новият оператор на Летище София) Хесус Кабайеро, съобщиха от Камарата. В срещата са участвали още Станислав Попдончев - зам.-председател и главен финансов директор на БСК, и Росен Бъчваров - директор "Връзки с институциите и комуникации" на "СОФ Кънект".
Добри Митрев е представил възможностите на БСК за партньорство, като е отбелязал, че в продължение на 42 години Камарата е икономически дисидент, чиято основна цел е защита на българските работодатели. "Стараем се да сме възможно най-добрият адвокат на българския бизнес и да имаме професионални, а не политически отношения с всички институции", е подчертал председателят на БСК.
Хесус Кабайеро е представил новия екип, който ще управлява Летище София, както и инвестиционния план на "СОФ Кънект".
"Амбицията ни е не просто да модернизираме летището, а то да донесе добавена стойност за столицата и за България. Част от това е развиването на мрежата полети от и към София, за което водим ежедневни преговори с авиокомпаниите, с местната и централна власт и целия туристически сектор", е подчертал Кабайеро и е добавил, че летищните такси на Летище София са сред най-ниските в Европа и, независимо че това генерира загуби за концесионера, те ще бъдат запазени през 2022 г., за да подпомогнат възстановяването на авиокомпаниите и привличането на нови партньори.
Ръководителите на БСК и "СОФ Кънект" са се договорили да обединят усилия в бизнес анализите, включително оценка на потенциала на товарния транспорт и дейностите по ремонт и поддръжка на авиационна техника, както и по въпросите, свързани с управлението, квалификацията и обучението на човешките ресурси и управлението и оптимизацията на процесите.
В момента тече модернизация на обектите, намиращи се на Терминал 2 на Летище София. В ход са и два мащабни инвестиционни проекта - ремонт на паркинга на летището и подготовка за покупка на нова багажна система. Това е станало известно на състоялата се късно вчера (24 януари) среща на председателя на БСК Добри Митрев с изпълнителния директор на "СОФ Кънект" АД (новият оператор на Летище София) Хесус Кабайеро, съобщиха от Камарата. В срещата са участвали още Станислав Попдончев - зам.-председател и главен финансов директор на БСК, и Росен Бъчваров - директор "Връзки с институциите и комуникации" на "СОФ Кънект".
Добри Митрев е представил възможностите на БСК за партньорство, като е отбелязал, че в продължение на 42 години Камарата е икономически дисидент, чиято основна цел е защита на българските работодатели. "Стараем се да сме възможно най-добрият адвокат на българския бизнес и да имаме професионални, а не политически отношения с всички институции", е подчертал председателят на БСК.
Хесус Кабайеро е представил новия екип, който ще управлява Летище София, както и инвестиционния план на "СОФ Кънект".
"Амбицията ни е не просто да модернизираме летището, а то да донесе добавена стойност за столицата и за България. Част от това е развиването на мрежата полети от и към София, за което водим ежедневни преговори с авиокомпаниите, с местната и централна власт и целия туристически сектор", е подчертал Кабайеро и е добавил, че летищните такси на Летище София са сред най-ниските в Европа и, независимо че това генерира загуби за концесионера, те ще бъдат запазени през 2022 г., за да подпомогнат възстановяването на авиокомпаниите и привличането на нови партньори.
Ръководителите на БСК и "СОФ Кънект" са се договорили да обединят усилия в бизнес анализите, включително оценка на потенциала на товарния транспорт и дейностите по ремонт и поддръжка на авиационна техника, както и по въпросите, свързани с управлението, квалификацията и обучението на човешките ресурси и управлението и оптимизацията на процесите.