Майкрософт ще обяви съкращение на хиляди работни места в рамките на голяма реорганизация на търговските си екипи, за да се фокусира по-добре върху облачните услуги, съхранението и онлайн софтуерните продукти, предаде АФП, като се позова на американски медии.
Говорител на Майкрософт каза, че компанията извършва промени, предназначени за по-доброто обслужване на клиентите и партньорите. Очаква се подробностите за тези промени да бъдат съобщени в идните дни, но според специализирани технологични издания и сайтове може да се стигне до хиляди съкращения.
Миналата седмица Майкрософт съобщи, че купува компанията Клаудин, специализирана в облачните дейности.
Майкрософт се очаква да обяви финансовите си резултати на 20 юли. В последните години компанията съкрати на няколко пъти работни места, за да се справи с провала си в областта на мобилните телефонни услуги. През 2014 г. тя съкрати 18 000 работни места, през 2015 г. - 7800, а през миналата година 4700 работни места. Към края на юни м.г. в Майкрософт работеха около 114 000 души.
Облачните услуги позволяват на клиентите да съхраняват данните си в т.нар. дейта центрове и да получават достъп онлайн до софтуерни програми, вместо да ги закупуват и инсталират после на компютрите си.
Говорител на Майкрософт каза, че компанията извършва промени, предназначени за по-доброто обслужване на клиентите и партньорите. Очаква се подробностите за тези промени да бъдат съобщени в идните дни, но според специализирани технологични издания и сайтове може да се стигне до хиляди съкращения.
Миналата седмица Майкрософт съобщи, че купува компанията Клаудин, специализирана в облачните дейности.
Майкрософт се очаква да обяви финансовите си резултати на 20 юли. В последните години компанията съкрати на няколко пъти работни места, за да се справи с провала си в областта на мобилните телефонни услуги. През 2014 г. тя съкрати 18 000 работни места, през 2015 г. - 7800, а през миналата година 4700 работни места. Към края на юни м.г. в Майкрософт работеха около 114 000 души.
Облачните услуги позволяват на клиентите да съхраняват данните си в т.нар. дейта центрове и да получават достъп онлайн до софтуерни програми, вместо да ги закупуват и инсталират после на компютрите си.