/ iStock/ Getty images/ Freepik
Повече от подпис - Moët Hennessy и Авенди отбелязват Второ десетилетие на успешно партньорство
Сътрудничество в името на утвърждаване на взаимните интереси. Такава е класическата дефиниция за бизнес партньорство. Но няма успешно сътрудничество, което може да бъде вместено в предварително зададени параметри, важащи за всички. Истината е, че в основата на сполучливото и утвърдено във времето партньорство стоят резултатите – това, което си направил вчера, се отразява на всеки разговор, който ще проведеш днес, и на всяко ръкостискане, което те очаква утре.
Само че понякога утре идва без нищо от това, което е било сигурно вчера. И тогава отново резултатите успяват да върнат стабилността и да подредят бизнес смисъла зад всичко, което една организация прави. В моменти като тези, в които целият свят живее от пролетта на 2020 г. насам, особено важно за бизнес лидерите се оказа не само техните компании да са устойчиви и стабилни, а да разполагат със също толкова устойчиви и стабилни партньори. В този смисъл, препотвърждаването на едно бизнес партньорство в ситуация като сегашната, не е просто формален акт на продължаване на сключено във времето споразумение, а е договор, с който се чества спечеленото и затвърдено с годините доверие.
Тъкмо такова е партньорството на водещата компания в маркетинга и дистрибуцията на бързооборотни стоки Авенди, част от ВМ Финанс Груп, със световния лидер в производството на висококачествени напитки Moët Hennessy. Двете компании дадоха висока оценка на взаимната си работа, подписвайки нов 5-годишен договор, с който затвърдиха желанието си да продължат да работят като екип и като доверени съюзници в името на утвърждаването на брандовете от портфолиото на Moët Hennessy.
 
Новите подходи към това да си предпочитан
 
Да имаш партньор като Moët Hennessy носи безброй възможности. Глобално LVMH е новатор, провокатор, инициатор на идеи и не се страхува от промените. Смятам, че всяка компания, устояла на времето и предизвикателствата, се е справила именно заради способността си да се адаптира към променящата се динамична и конкурентна среда“, казва бранд мениджърът за Moët Hennessy в Авенди – Лила Павлова. Тя е човекът, познаващ до най-малкия детайл марките в портфолиото на Moët Hennessy. Работата ѝ обаче включва познание не само за продукта, но и за потребителя – за неговите желания, представи, вкус.

s
Avendi

Грижата за марките на Moët Hennessy включва не само „опазването“ на доброто име на брандовете, но и развиването им на местния пазар по най-подходящия за културата и средата начин с готовност да променяш играта, когато е необходимо.

Повечето инициативи и кампании на Авенди, свързани с представянето на марките у нас, залагат тъкмо на новаторството и на смелия подход към клиенти и партньори. Затова например сега Лила Павлова и екипът на компанията се опитват да създадат нов тренд в консумацията на шампанско. Целта им е да разширят терена на категорията като я „заведат“ освен в нощните заведения, където тя традиционно присъства, и в ресторант. Идеята е в България да се изгради културата на „шампанско на чаша“, както често се предлага напитката в много развити европейски държави.
Зад всяка кампания стои много труд и упоритост от страна на целия екип на Авенди – маркетинг и търговска сила. Благодарение на търговския екип успяваме да реализираме и позиционираме марките на Moët Hennessy по най-добрия начин“, убедена е Лила Павлова и всичко, което казва, се потвърждава и от добрите резултати, отбелязвани от компанията.
 
Изкуството да си създаваш поводи

d
Аvendi

Създадохме поводи, които да комуникират „вкъщи“, позволихме на все повече хора да се докоснат до марките ни през електронната търговия и различни off-trade активности“, обяснява Лила. Всичко това дава като резултат много по-широка разпознаваемост на брандовете сред нова публика, съответно нови почитатели и нови възможности за развитие – и за Авенди, и за партньора им Moët Hennessy. Защото това също е част от успешното сътрудничество – да си уверен, че всяка стъпка напред за партньора ти е крачка в по-добра посока и за теб.
И макар настоящата ситуация да е предизвикателна за всички, вълнението в работата с подобни марки никога не отсъства, както потвърждава и Лила. „Най-голямо беше, когато в края на миналата година Moët Hennessy обявиха България за един от няколкото тестови пазара в Европа за новата марка в портфолиото си – „Chandon Garden Spritz“, разказва Лила.
И когато хора като Лила и екипа на Авенди заедно с компания като Moët Hennessy стоят от двете страни на едно бизнес партньорство, то е обречено на успех, защото работата се превръща в кауза, а доверието е същинската разменна монета – не просто подпис в края на важен документ.