Доверието има нужда от смелост и обща посока, за да продължи да расте
Повече от подпис - Moët Hennessy и Авенди отбелязват Второ десетилетие на успешно партньорство
/
iStock/ Getty images/ Freepik
Повече от подпис - Moët Hennessy и Авенди отбелязват Второ десетилетие на успешно партньорство
Сътрудничество в името на утвърждаване на взаимните интереси. Такава е класическата дефиниция за бизнес партньорство. Но няма успешно сътрудничество, което може да бъде вместено в предварително зададени параметри, важащи за всички. Истината е, че в основата на сполучливото и утвърдено във времето партньорство стоят резултатите – това, което си направил вчера, се отразява на всеки разговор, който ще проведеш днес, и на всяко ръкостискане, което те очаква утре.
Само че понякога утре идва без нищо от това, което е било сигурно вчера. И тогава отново резултатите успяват да върнат стабилността и да подредят бизнес смисъла зад всичко, което една организация прави. В моменти като тези, в които целият свят живее от пролетта на 2020 г. насам, особено важно за бизнес лидерите се оказа не само техните компании да са устойчиви и стабилни, а да разполагат със също толкова устойчиви и стабилни партньори. В този смисъл, препотвърждаването на едно бизнес партньорство в ситуация като сегашната, не е просто формален акт на продължаване на сключено във времето споразумение, а е договор, с който се чества спечеленото и затвърдено с годините доверие.
Тъкмо такова е партньорството на водещата компания в маркетинга и дистрибуцията на бързооборотни стоки Авенди, част от ВМ Финанс Груп, със световния лидер в производството на висококачествени напитки Moët Hennessy. Двете компании дадоха висока оценка на взаимната си работа, подписвайки нов 5-годишен договор, с който затвърдиха желанието си да продължат да работят като екип и като доверени съюзници в името на утвърждаването на брандовете от портфолиото на Moët Hennessy.
Новите подходи към това да си предпочитан
„Да имаш партньор като Moët Hennessy носи безброй възможности. Глобално LVMH е новатор, провокатор, инициатор на идеи и не се страхува от промените. Смятам, че всяка компания, устояла на времето и предизвикателствата, се е справила именно заради способността си да се адаптира към променящата се динамична и конкурентна среда“, казва бранд мениджърът за Moët Hennessy в Авенди – Лила Павлова. Тя е човекът, познаващ до най-малкия детайл марките в портфолиото на Moët Hennessy. Работата ѝ обаче включва познание не само за продукта, но и за потребителя – за неговите желания, представи, вкус.
Avendi
Грижата за марките на Moët Hennessy включва не само „опазването“ на доброто име на брандовете, но и развиването им на местния пазар по най-подходящия за културата и средата начин с готовност да променяш играта, когато е необходимо.
Повечето инициативи и кампании на Авенди, свързани с представянето на марките у нас, залагат тъкмо на новаторството и на смелия подход към клиенти и партньори. Затова например сега Лила Павлова и екипът на компанията се опитват да създадат нов тренд в консумацията на шампанско. Целта им е да разширят терена на категорията като я „заведат“ освен в нощните заведения, където тя традиционно присъства, и в ресторант. Идеята е в България да се изгради културата на „шампанско на чаша“, както често се предлага напитката в много развити европейски държави.
„Зад всяка кампания стои много труд и упоритост от страна на целия екип на Авенди – маркетинг и търговска сила. Благодарение на търговския екип успяваме да реализираме и позиционираме марките на Moët Hennessy по най-добрия начин“, убедена е Лила Павлова и всичко, което казва, се потвърждава и от добрите резултати, отбелязвани от компанията.
Изкуството да си създаваш поводи
Аvendi
„Създадохме поводи, които да комуникират „вкъщи“, позволихме на все повече хора да се докоснат до марките ни през електронната търговия и различни off-trade активности“, обяснява Лила. Всичко това дава като резултат много по-широка разпознаваемост на брандовете сред нова публика, съответно нови почитатели и нови възможности за развитие – и за Авенди, и за партньора им Moët Hennessy. Защото това също е част от успешното сътрудничество – да си уверен, че всяка стъпка напред за партньора ти е крачка в по-добра посока и за теб.
И макар настоящата ситуация да е предизвикателна за всички, вълнението в работата с подобни марки никога не отсъства, както потвърждава и Лила. „Най-голямо беше, когато в края на миналата година Moët Hennessy обявиха България за един от няколкото тестови пазара в Европа за новата марка в портфолиото си – „Chandon Garden Spritz“, разказва Лила.
И когато хора като Лила и екипа на Авенди заедно с компания като Moët Hennessy стоят от двете страни на едно бизнес партньорство, то е обречено на успех, защото работата се превръща в кауза, а доверието е същинската разменна монета – не просто подпис в края на важен документ.