По-малко от месец след изтичането на третото тримесечие НАП В.Търново се отчита пред обществеността.
Почти 16791 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП във Велико Търново в периода 1 юли – 30 септември 4339 клиенти са посетили приходната администрация по въпроси, свързани със здравния им статус. 3502, или всеки пети гражданин, е подавал данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 858 души са уточнявали задължения по справки с помощта на електронната услуга „Справки за задължения“.
Над 3 хиляди са поискали да им бъде издаден документ /удостоверение/, а 1169 – регистрация и промени в регистрацията, докато почти 600 души са подали заявление за подаване на документи по електронен път. Други 363 са го направили, за да получат информация, а 767 са посетили НАП, за да им бъде издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Още толкова са получили формуляри.
Петнадесет минути е било средното време за изчакване на клиент през тримесечието, а 9 минути – за неговото обслужване.