4- и 5-звезните хотели по Черноморие ще бъдат пълни на 100% през месеците юли и август, а туризмът ни очаква ръст от 5% спрямо миналогодишния летен сезон, когато страната е била посетена от 5,3 млн. души.
Руснаци развиват квартирен туризъм у нас, хотелиери недоволстват
Това съобщи във Варна ресорният министър Николина Ангелкова. Тя допълни, че се очакват повече туристи от Германия, Чехия, Полша, Великобритания, Израел, Холандия и Франция.
Варна откри летния сезон
„Търсенето е основно към 4- и 5-звезните хотели. Тъй като те са изцяло резервирани в пиковите месеци, това създава трудности за увеличаване на ръста”, коментира Ангелкова.
Френски туристи превзеха Варна
Във Варна тя беше домакин на среща с колегите си от страните членки на Организацията за Черноморско икономическо сътрудничество (ОЧИС). Министрите на 12-те държави, които годишно привличат 119 млн. туристи, са постигнали разбирателство за създаване на общ рекламен бранд и за развитие на круизния туризъм в Черно море.
Рекламират Варна в кралски парк във Варшава
Кметовете на общини и местният бизнес най-добре знаят как трябва да се развиват националните курорти и трябва да имат правомощия да определят дали те ще бъдат за семеен туризъм или за забавления, смята Ангелкова.
Според нея в „Слънчев бряг” и „Златни пясъци” могат да бъдат обособени парти зона и такава за отдих.
Руснаци развиват квартирен туризъм у нас, хотелиери недоволстват
Това съобщи във Варна ресорният министър Николина Ангелкова. Тя допълни, че се очакват повече туристи от Германия, Чехия, Полша, Великобритания, Израел, Холандия и Франция.
Варна откри летния сезон
„Търсенето е основно към 4- и 5-звезните хотели. Тъй като те са изцяло резервирани в пиковите месеци, това създава трудности за увеличаване на ръста”, коментира Ангелкова.
Френски туристи превзеха Варна
Във Варна тя беше домакин на среща с колегите си от страните членки на Организацията за Черноморско икономическо сътрудничество (ОЧИС). Министрите на 12-те държави, които годишно привличат 119 млн. туристи, са постигнали разбирателство за създаване на общ рекламен бранд и за развитие на круизния туризъм в Черно море.
Рекламират Варна в кралски парк във Варшава
Кметовете на общини и местният бизнес най-добре знаят как трябва да се развиват националните курорти и трябва да имат правомощия да определят дали те ще бъдат за семеен туризъм или за забавления, смята Ангелкова.
Според нея в „Слънчев бряг” и „Златни пясъци” могат да бъдат обособени парти зона и такава за отдих.