НАП-Ямбол продава сграда и автомобил
НАП-Ямбол продава сграда и автомобил / netinfo
За осма поредна година, в офиса на НАП в Стара Загора се проведе проучване за качеството на обслужване. В него се включиха над 90 представители на малкия и среден бизнес: собственици на фирми, управители, счетоводители и упълномощени лица.

Основната цел на анкетата бе да проследи нивото на информираност на бизнеса, степента на удовлетвореност на клиентите от предоставените услуги, условията за обслужване, основните канали за получаване на информация, причините за срещнати затруднения и процента на потребителите на Е-услугите предлагани от НАП. Имаше възможност и за предложения за подобряване на дейността на офиса за обслужване в Стара Загора.
 
По конкретни 7 критерия, анкетираните бяха помолени да оценят работата на служителите. Положително е, че над 20% от тях са изразили мнение и са предложили препоръки за подобряване на дейността, а крайните резултати от проучването са подобрени в сравнение със същите през 2015г.

Клиентите са все по-активно ползват Е-услугите на НАП. Притежателите на ПИК и Е-подпис са напълно удовлетворени от достъпа до данъчно-осигурителна информация, включваща: задълженията им като физически и юридически лица, възможностите за подаване на документи към НАП по интернет и други. Служителите от „Услуги за клиента“ получиха по-висока оценка: отличен 5,82, по критерии за качество, бързина, компетентност, учтивост, среда на обслужване и удобно работно време.

Трудностите, които среща бизнесът в региона са дължат най-често на: честата промяна в законодателството, липсата на държавна подкрепа към малкия и среден бизнес и достъпността до сградата на НАП. Определени групи клиенти все още срещат затруднения при разчитането на информацията от данъчно-осигурителната им сметка, както и при попълването на някои документи.