За втора поредна година студенти от Тракийски университет Стара Загора посетиха офиса на НАП в града, в ролята на "Тайни клиенти".
Шестимата студенти от Стопански факултет, избрани след подбор, доказаха, че са млади, отговорни и мотивирани и заслужиха доверието с професионалното си отношение към проучването. Работата им по проекта позволи да се оцени качеството на предлаганите услуги и да се идентифицират проблемните области.
„Тайните клиенти" не са срещнали трудност при посещението си в НАП. Всеки е получил заявената услуга в рамките на 10 и под 10 минути. На клиентите е осигурен равен достъп до информация и услуги, посредством различни комуникационни канали: гише Информация, писмено запитване, информационен телефон, електронна поща, интернет страница, достъп до директор и началник отдел при необходимост.
Качеството на предлаганите услуги в офис НАП-Стара Загора е оценено със средна оценка: отличен 5,67, по-висока в сравнение с 2015 г.
След анализ на анкетните карти, 100% от „Tайните клиенти" потвърждават, че НАП е модерна държавна агенция и обслужването е професионално, бързо и безпристрастно.
90% от запитаните студенти биха избрали НАП за свой бъдещ работодател, останалите 10% имат други професионални предпочитания.