Глобиха EVN с 20 хил. лв. за неправомерна  подмяна на електромер
Глобиха EVN с 20 хил. лв. за неправомерна подмяна на електромер / Дарик архив
За поредна година EVN България предоставя на своите клиенти съвети, които са полезни и практични през летния сезон, когато клиентите са на почивка или отсъстват за по-дълго от дома си. Някои от полезните енергийни съвети са:
 
- Изключете всички електроуреди, които не е необходимо да работят във Ваше отсъствие. Тук следва да се има предвид, че уреди като СОТ, хладилник или фризер, които не винаги е подходящо да се изключват, ще продължат да консумират електроенергия.
 
- Изключете от щепсела уреди като телевизор, аудио-уредба и монитор, защото и в режим на stand-by те ще продължат да консумират електроенергия. Електроуредите, които са в режим stand-by, трябва да се оставят включени само при необходимост.
 
- Уверете се, че външни хора нямат достъп до контакти, които са част от Вашата ел.инсталация.

- Запишете показанията на електромера си преди да заминете и сравнете данните при завръщането си.

- Ако във Ваше отсъствие няма достъп до Вашия електромер, можете да заявите посещение на отчетник на денонощен телефон 0700 1 0007 в удобно време.


С цел навременна информираност EVN България съветва битовите клиенти да заявят безплатните SMS и имейл услуги за информация - относно стойността на фактурата и относно просрочени задължения. Заявката на услугите се извършва онлайн на:
https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx
 
Дори и когато са в чужбина, клиентите могат да заплащат своите фактури за консумирана енергия лесно и удобно през платформата „EVN Онлайн плюс“:
https://www.evn.bg/Online/Login.aspx?returnurl=%2fOnline%2fLogin%2fInfo.aspx