Учители, които използват иновативни методи и търсят начин да ангажират децата с преподаването си, ще получат награди. Идеята да се открият новаторите в класната стая е на гражданската платформа TEACHING ALPHA, в чието създаване участва и разградчанинът Владислав Драмалиев. В Разград инициативата бе представена от сдружение „Образование и бъдеще” – съобщиха от неправителствената организаци.
„Образование и бъдеще” споделя ценностите на софийския екип и иска намеренията на Влади и колегите му да достигнат до най-широк кръг хора, обясни Райна Маринова от разградската гражданска организация. „Аз самата съм майка на две деца, които са родени след 2010 година и са част от поколението Алфа. Знам колко различен е техният поглед към света, в който с помощта на технологиите ни заливат потоци от информация. С Влади сме съученици и споделяме общата убеденост , че образованието трябва да се модернизира, за да отговори на нуждите на съвременната реалност.” – допълни тя.
TEACHING ALPHA е създадено от приятели и съмишленици, които работят в различни области, но искат образователният процес у нас да се адаптира към съвременните поколения. Целта ни е да насърчим учителите, които налагат нови успешни практики, интересни за децата, които тепърва ще влязат в училище. Събираме дарителски фонд, с който ще поощрим финансово новаторите. Очакваме родители, ученици, граждани да номинират педагозите, които променят българското училище. Те могат да направят това до 24 май на сайта на платформата https://www.teachingalpha.org/. „Ние ще разгледаме номинациите, ще направим интервюта с финалистите и ще обявим призьорите на 15 септември” - съобщи Владислав Драмалиев.
Маринова и Драмалиев благодариха на Началника на Регионалното управление на образованието в Разград Ангел Петков за институционалната подкрепа на инициативата. Петков. Той също участва в представянето на платформата, коментира, че в областта има учители новатори, чиито усилия трябва да се подкрепят.
Номинациите са отворени за всички, които искат активно да насърчат иновациите в класната стая. Най-много ще разчитаме на родителите и учениците, защото те са „реалните клиенти” на образователната система и могат най-точно да идентифицират наистина добрите практики, смятат в TEACHING ALPHA и в „Образование и бъдеще.”
„Образование и бъдеще” споделя ценностите на софийския екип и иска намеренията на Влади и колегите му да достигнат до най-широк кръг хора, обясни Райна Маринова от разградската гражданска организация. „Аз самата съм майка на две деца, които са родени след 2010 година и са част от поколението Алфа. Знам колко различен е техният поглед към света, в който с помощта на технологиите ни заливат потоци от информация. С Влади сме съученици и споделяме общата убеденост , че образованието трябва да се модернизира, за да отговори на нуждите на съвременната реалност.” – допълни тя.
TEACHING ALPHA е създадено от приятели и съмишленици, които работят в различни области, но искат образователният процес у нас да се адаптира към съвременните поколения. Целта ни е да насърчим учителите, които налагат нови успешни практики, интересни за децата, които тепърва ще влязат в училище. Събираме дарителски фонд, с който ще поощрим финансово новаторите. Очакваме родители, ученици, граждани да номинират педагозите, които променят българското училище. Те могат да направят това до 24 май на сайта на платформата https://www.teachingalpha.org/. „Ние ще разгледаме номинациите, ще направим интервюта с финалистите и ще обявим призьорите на 15 септември” - съобщи Владислав Драмалиев.
Маринова и Драмалиев благодариха на Началника на Регионалното управление на образованието в Разград Ангел Петков за институционалната подкрепа на инициативата. Петков. Той също участва в представянето на платформата, коментира, че в областта има учители новатори, чиито усилия трябва да се подкрепят.
Номинациите са отворени за всички, които искат активно да насърчат иновациите в класната стая. Най-много ще разчитаме на родителите и учениците, защото те са „реалните клиенти” на образователната система и могат най-точно да идентифицират наистина добрите практики, смятат в TEACHING ALPHA и в „Образование и бъдеще.”