Безплатен телефон с обратна връзка за нередности по чистотата
Безплатен телефон с обратна връзка за нередности по чистотата / netinfo
Общинската фирма “Чистота” пуска безплатен телефон за нередности по хигиенизирането на града и ще дава конкретен отчет за свършеното по всеки сигнал, обяви управителят Радослав Кошински. Той уточни, че начинанието не е кампанийно, а ще бъде част от постоянната работа за повишаване качеството на сметосъбирането и сметоизвозването. Целта е пловдивчани да се превърнат в контрольори на комуналната фирма.

За приемане на сигналите на пловдивчани е създаден коол-център, в който от днес работят трима диспечери и един контрольор по изпълнението на заявките. Контрольорът ще осъществява и обратната връзка с гражданите, на които ще докладва какво и в какви срокове е свършено по отстраняването на нередностите. Безплатния мобилен телефон ще бъде пуснат най-късно до месец, но още от днес пловдивчани могат да звънят на тел. 67 58 17, подчерта Кошински.

Номерът е изписан на 20 билборда в целия град и на повечето от камионите за смет, а до 2 седемици ще бъде разлепен и по всички блокове в града. Очакваме трицифрен брой обаждания на ден и сме създали организация за изпълнение на заявките, заяви управителят на “Чистота”. Той посочи, че и преди да започне да функционира новия коол-център във фирмата дневно се получават по 20-30 сигнала за непочистени контейнери или за незаконни сметища.