Започна методическата учебна година в гимназия "Райко Цончев"
Започна методическата учебна година в гимназия "Райко Цончев" / netinfo
Започна вътрешно-методическата учебна година в Профилирана гимназия по туризъм и предприемачество „Райко Цончев“. Повод стана стартът на тазгодишния Курс за придобиване на професионална квалификация „Учител“. Началото бе сложено с открит урок по „Маркетинг и реклама“с ученици от 11 клас на гимназията.

Жулияна Георгиева, учител по Маркетинг и Мениджмънт на английски език в ЧПГТП „Райко Цончев“, заедно със своите ученици, проведе урок за усвояване на нови знания на тема „Маркетингов микс“. Учениците, без никаква предварителна подготовка и знания по темата, имаха задачата да изготвят маркетингов микс на продукти,предоставени им от учителя. За изпълнение на задачата разполагаха със седем минути. Изготвените стратегии от учениците бяха представени пред бъдещи учители, обучаващи се в курса за придобиване на педагогическа правоспособност към Департаментаза модерни обучителни методи към Висше училище по мениджмънт, проф. д-р Димитрина Каменова, ръководител на ДМОМ и на програмата за придобиване на педагогическа правоспособност, директора на ЧПГТП „Райко Цончев“ Валентин Генов и старши учител Марияна Тодорова. 

Възпитаници на гимназия "Райко Цончев" участваха в национално състезание за иновативни идеи

Чрез поставената още в началото на часа практическа задача Жулияна Георгиева демонстрира метода „учене чрез правене“, при който учениците приемат и изпълняват не роля на слушатели, а на активни маркетолози.

След презентациите учениците получиха теоретични знания по темата, включвайки се активно с примери от придобитите вече практически знания.
Последната част от урока се състоя в проверка на знанията на учениците и обратна връзка към учителя, чрез онлайн обучителната платформата „Кахут“, където учениците решиха тест, предварително подготвен от учителя.

Така още в началото на курса за подготовка на учители Департаментът за модерни обучителни методи, чрез посещението на открития урок, задава параметрите на едно ефективно и привлекателно образование чрез новаторски педагогически диалог.