Финалът, както и целия десети юбилеен сезон на риалити формата с най-големи традиции в България - VIP Brother бе категоричният избор на зрителите през първата половина на есенния сезон по NOVA.
Миглена Ангелова е победителят във VIP Brother 2016 (ВИДЕО)
В очакване на любимата звезда на България, аудиторният дял на VIP Brother 2016 следваше възходяща тенденция като постигна среден зрителски дял 31.7% сред активното население 18-49 години, а в най-напрегнатите минути на шоуто достигна до 38.9%. Категорично подчертано бе предпочитанието към цялото предаване и на трудно достъпната по-млада аудитория - 18-34 години и особено на активното градско население 18-49 години, които бяха над два пъти повече от зрителите на втората по гледаемост телевизия bTV. По-големият интерес на жените на възраст 25-54 години също донесе на NOVA преднина от 83%, а с 16% по-голям беше делът на NOVA сред всички потенциални зрители над 4 годишна възраст.
След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си, NOVA завърши успешно първата част от иновативния есенен сезон 2 в1 с отлични резултати и за пореден път доказа, че NOVA е безспорният лидер в телевизионния ефир.