Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на третото поредно издание на IAB MIXX Awards. Рекордните 140 заявки се бориха за приз в тринадесетте категории на конкурса, а победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards.
В своите презентации членовете на журито представиха най-вдъхновяващите кампании от световната практика и разказаха какво ги е впечатлило в кандидатурите.
Участниците бяха много високо оценени и от световната IAB организация, а нивото им бе определено като напълно отговарящо на това, което наградите MIXX поддържат във всички 18 държави по света, където конкурсът се провежда.
Във всички 13 категории журито излъчи по трима финалисти, а ето и кои са те:
LEAD GENERATION
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител
Decathlon BOX OFFICЕ, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
4G Stories, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
ENGAGEMENT
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
CAMPAIGN EFFECTIVENESS
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
BRAND AWARENESS
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
Philips Shavers, рекламодател Philips България, агенция Carat Bulgaria/Dentsu Aegis Network и All Channels Communications
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
EFFECTIVE USE OF DATA
TESY LAUNCH, рекламодател TESY, агенция AMNET BULGARIA –победител
Overdraft Campaign, рекламодател Unicredit Bulbank, агенция Mediacom
Zara Consult – KPTool, рекламодател Zara Consult, агенция Адвъртайз БГ ЕООД
BRANDED CONTENT
#дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia – победител
Крадецът в програмата на NOVA, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Крадени хороскопи, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
VIDEO
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
#LimitsNoThanks, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia
#дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia
MOBILE AND APS
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia- победител
Топки с автограф от Гришо, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
Find The Minions, рекламодател Mc Donalts, агенция DDB Sofia.
SEARCH ENGINE MARKETING
Contextual Prerolls, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia – победител
SEO оптимизация онлайн магазин на Maxcar.bg, рекламодател МАКСКАР-БГ ООД, агенция Netpeak Bulgaria
EasyCredit - promo lead generation, рекламодател Изи Кредит, агенция Xplora
LANDING PAGES
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
Амстел има ? , рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател Sofia International Film Fest, агенция DDB Sofia
SOCIAL
VIBER Стикери „Герои на деня“, рекламодател Дневник, агенция Noble Graphics - победител
Годината на Крадеца, рекламодател Загорка АД,агенция All Channels Communication
Фон дьо MEN, рекламодател Philips Bulgaria, агенция All Channels Communication
DISPLAY AND RICH MEDIA ADS
One Banner Casting, рекламодател EVN, агенция DDB Sofia – победител
Opticlasa – Кампания нови колекции 2018, рекламодател Opticlasa, агенция What If
BRAVE
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Източник: IAB
В своите презентации членовете на журито представиха най-вдъхновяващите кампании от световната практика и разказаха какво ги е впечатлило в кандидатурите.
Участниците бяха много високо оценени и от световната IAB организация, а нивото им бе определено като напълно отговарящо на това, което наградите MIXX поддържат във всички 18 държави по света, където конкурсът се провежда.
Източник: IAB
LEAD GENERATION
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител
Decathlon BOX OFFICЕ, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
4G Stories, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
ENGAGEMENT
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
CAMPAIGN EFFECTIVENESS
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
BRAND AWARENESS
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
Philips Shavers, рекламодател Philips България, агенция Carat Bulgaria/Dentsu Aegis Network и All Channels Communications
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
EFFECTIVE USE OF DATA
TESY LAUNCH, рекламодател TESY, агенция AMNET BULGARIA –победител
Overdraft Campaign, рекламодател Unicredit Bulbank, агенция Mediacom
Zara Consult – KPTool, рекламодател Zara Consult, агенция Адвъртайз БГ ЕООД
BRANDED CONTENT
#дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia – победител
Крадецът в програмата на NOVA, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Крадени хороскопи, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
VIDEO
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
#LimitsNoThanks, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia
#дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia
MOBILE AND APS
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia- победител
Топки с автограф от Гришо, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
Find The Minions, рекламодател Mc Donalts, агенция DDB Sofia.
netinfo
Contextual Prerolls, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia – победител
SEO оптимизация онлайн магазин на Maxcar.bg, рекламодател МАКСКАР-БГ ООД, агенция Netpeak Bulgaria
EasyCredit - promo lead generation, рекламодател Изи Кредит, агенция Xplora
LANDING PAGES
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
Амстел има ? , рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател Sofia International Film Fest, агенция DDB Sofia
SOCIAL
VIBER Стикери „Герои на деня“, рекламодател Дневник, агенция Noble Graphics - победител
Годината на Крадеца, рекламодател Загорка АД,агенция All Channels Communication
Фон дьо MEN, рекламодател Philips Bulgaria, агенция All Channels Communication
DISPLAY AND RICH MEDIA ADS
One Banner Casting, рекламодател EVN, агенция DDB Sofia – победител
Opticlasa – Кампания нови колекции 2018, рекламодател Opticlasa, агенция What If
BRAVE
Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител
MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
Източник: IAB