United Group стана член към Алианса за корпоративна социална отговорност. По този начин се присъедини към световни лидери в индустрията, за подобряване на отговорните действия във веригите на доставки в телекомуникационния сектор. Това партньорство подчертава ангажимента на United Group към стриктните стандарти за корпоративна социална отговорност, етично снабдяване и грижа за околната среда.
Като водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, United Group притежава най-голямата FTTH мрежа в региона и усъвършенствани решения за свързаност, обслужвайки над 5,3 милиона домакинства с фиксираната си и над 7,5 милиона потребители с мобилната си мрежа. С присъединяването си към Алианса за корпоративна социална отговорност и сътрудничеството с глобалните лидери в индустрията, United Group се ангажира да подобри социалните, екологичните и етичните стандарти в своя бранш, сред доставчиците и извън тях.
Мириам Ди Траглия, изпълнителен директор „Съответствие, риск и устойчивост“ на United Group: „Присъединяването към JAC е важна стъпка по пътя ни за насърчаване на отговорни и устойчиви практики в индустрията. Като член на този глобален Алианс, United Group продължава ангажимента си да поддържа най-високи стандарти на етично бизнес поведение, грижа за околната среда и социална отговорност. Очакваме с нетърпение да допринесем към мисията на Алианса и да работим съвместно с другите членове, за да насърчим значима промяна в индустрията“.
Основната цел на Алианса за корпоративна социална отговорност е да насърчи отговорните бизнес практики по цялата верига за доставки в областта на телекомуникациите. Той провежда съвместни одити, споделя най-добри практики и насърчава открития диалог между членовете за подобряване на резултатите в областта на устойчивото развитие и гарантиране на етично снабдяване. Присъединяването на United Group в Алианса укрепва продължаващите усилия на компанията за подобряване на прозрачността, намаляване на въздействието върху околната среда и насърчаване на справедливи трудови практики в своите дейности.
Повече детайли за корпоративната социална отговорност на United Group прочетете ТУК. Повече за Алианса за корпоративна социална отговорност може да видите ТУК.
Като водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, United Group притежава най-голямата FTTH мрежа в региона и усъвършенствани решения за свързаност, обслужвайки над 5,3 милиона домакинства с фиксираната си и над 7,5 милиона потребители с мобилната си мрежа. С присъединяването си към Алианса за корпоративна социална отговорност и сътрудничеството с глобалните лидери в индустрията, United Group се ангажира да подобри социалните, екологичните и етичните стандарти в своя бранш, сред доставчиците и извън тях.
Мириам Ди Траглия, изпълнителен директор „Съответствие, риск и устойчивост“ на United Group: „Присъединяването към JAC е важна стъпка по пътя ни за насърчаване на отговорни и устойчиви практики в индустрията. Като член на този глобален Алианс, United Group продължава ангажимента си да поддържа най-високи стандарти на етично бизнес поведение, грижа за околната среда и социална отговорност. Очакваме с нетърпение да допринесем към мисията на Алианса и да работим съвместно с другите членове, за да насърчим значима промяна в индустрията“.
Основната цел на Алианса за корпоративна социална отговорност е да насърчи отговорните бизнес практики по цялата верига за доставки в областта на телекомуникациите. Той провежда съвместни одити, споделя най-добри практики и насърчава открития диалог между членовете за подобряване на резултатите в областта на устойчивото развитие и гарантиране на етично снабдяване. Присъединяването на United Group в Алианса укрепва продължаващите усилия на компанията за подобряване на прозрачността, намаляване на въздействието върху околната среда и насърчаване на справедливи трудови практики в своите дейности.
Повече детайли за корпоративната социална отговорност на United Group прочетете ТУК. Повече за Алианса за корпоративна социална отговорност може да видите ТУК.