На 18 и 19 май 2022 г. в литературен клуб “Перото” в гр. София ще се проведе PR Фестивалът на Българското дружество за връзки с обществеността под надслов „Силата на думите. Думите на силата.“ Тази година фокусът на традиционния фестивал ще бъде професионалната комуникация в контекста на глобални събития като войната в Украйна. Представители на медийния и комуникационен бранш у нас ще дискутират ролята на медиите и бизнеса по време на конфликти, както и потенциалните кризи за сферата на обществените комуникации вследствие от такива събития.
Тази година програмата на PR Фестивала ще привлече практици и академици както от България, така и от чужбина. Първият фестивален ден ще стартира с академичен омнибус на Българската академична асоциация по комуникации, който ще представи практически изследвания и ще даде научно обяснение на наблюдаваните процеси.
Журналистът на NOVA Лора Крумова и преподавателят в Нов български университет проф. Веселин Методиев ще представят в самостоятелен панел гледни точки към медийното противодействие на дезинформацията, която много често разделя българското общество. Те ще дадат примери от съвместната инициатива на Новините на NOVA и НБУ - общия телевизионен проект „Гласът на науката“. В поредица от 9 разговора, журналистите на NOVA и NOVA NEWS обсъдиха с преподаватели от университета последните научни изследвания за COVID-19 и влиянието му върху различни аспекти от живота.
Проф. Емил Григоров, преподавател по философия в колежа „Гарно“, Канада, ще говори за интелектуалната свобода и крайната необходимост от нейното извоюване днес за формирането на интелектуално и морално отговорни граждани.
Темата ще бъде обсъждана и в откриващата дискусия „Думите на силата“. Своите гледни точки ще представят проф. Георги Лозанов и журналистите Емил Спахийски, Спас Крайнин и Марина Стоименова, а разговорът ще води Доника Ризова. Насоки как да подхождаме критично към новините и да различаваме езика на омразата и doublespeak (от англ. “двойно говорене”), ще даде проф. Андреана Ефтимова от ФЖМК на СУ „Св. Климент Охридски“.
Вторият ден от Фестивала, 19 май, ще започне с дискусия на тема „Комуникации и управление на промените” с участието на Екатерина Анчева, директор
„Връзки с обществеността и корпоративни комуникации“ в УниКредит Булбанк, Силвия Костова, директор “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка и Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1.
Денят ще продължи с разговор на тема „Как бизнесът променя обществото – добри практики и нужди“ с участието на Ирина Порузян, търговски директор в Нет Инфо, Георги Минев, главен редактор на Money.bg, , Макс Гурвиц, управляващ партньор на Vitosha Venture Fund и Андрей Бъчваров, основател на AntHill, с модератор Пепи Димитрова, управляващ партньор в pr2 и председател на Комисията по професионална етика на БДВО.
Последният дискусионен панел в рамките на Фестивала ще бъде свързан с работодателската марка и посланията, чрез които я изграждаме един работодателски бранд. В този панел участие ще вземат Станимира Ковачева, директор Global Employer Branding and Recruitment Marketing в Tek Experts, Виктория Добринова, маркетинг мениджър в Career Show и други.
В рамките на Фестивала са планирани представяния по темите за дезинформация, проверка на факти, на различни решения за медиен мониторинг и управление на комуникациите.
Пълната програма можете да намерите тук: https://bdvo.org/pr-festival2022/
По традиция PR Фестивалът ще завърши с официалната церемония по връчване на наградите PR Приз 2022.
NOVA и Нет Инфо са медийни партньори на събитието.
Тази година програмата на PR Фестивала ще привлече практици и академици както от България, така и от чужбина. Първият фестивален ден ще стартира с академичен омнибус на Българската академична асоциация по комуникации, който ще представи практически изследвания и ще даде научно обяснение на наблюдаваните процеси.
Журналистът на NOVA Лора Крумова и преподавателят в Нов български университет проф. Веселин Методиев ще представят в самостоятелен панел гледни точки към медийното противодействие на дезинформацията, която много често разделя българското общество. Те ще дадат примери от съвместната инициатива на Новините на NOVA и НБУ - общия телевизионен проект „Гласът на науката“. В поредица от 9 разговора, журналистите на NOVA и NOVA NEWS обсъдиха с преподаватели от университета последните научни изследвания за COVID-19 и влиянието му върху различни аспекти от живота.
Проф. Емил Григоров, преподавател по философия в колежа „Гарно“, Канада, ще говори за интелектуалната свобода и крайната необходимост от нейното извоюване днес за формирането на интелектуално и морално отговорни граждани.
Темата ще бъде обсъждана и в откриващата дискусия „Думите на силата“. Своите гледни точки ще представят проф. Георги Лозанов и журналистите Емил Спахийски, Спас Крайнин и Марина Стоименова, а разговорът ще води Доника Ризова. Насоки как да подхождаме критично към новините и да различаваме езика на омразата и doublespeak (от англ. “двойно говорене”), ще даде проф. Андреана Ефтимова от ФЖМК на СУ „Св. Климент Охридски“.
Вторият ден от Фестивала, 19 май, ще започне с дискусия на тема „Комуникации и управление на промените” с участието на Екатерина Анчева, директор
„Връзки с обществеността и корпоративни комуникации“ в УниКредит Булбанк, Силвия Костова, директор “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка и Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1.
Денят ще продължи с разговор на тема „Как бизнесът променя обществото – добри практики и нужди“ с участието на Ирина Порузян, търговски директор в Нет Инфо, Георги Минев, главен редактор на Money.bg, , Макс Гурвиц, управляващ партньор на Vitosha Venture Fund и Андрей Бъчваров, основател на AntHill, с модератор Пепи Димитрова, управляващ партньор в pr2 и председател на Комисията по професионална етика на БДВО.
Последният дискусионен панел в рамките на Фестивала ще бъде свързан с работодателската марка и посланията, чрез които я изграждаме един работодателски бранд. В този панел участие ще вземат Станимира Ковачева, директор Global Employer Branding and Recruitment Marketing в Tek Experts, Виктория Добринова, маркетинг мениджър в Career Show и други.
В рамките на Фестивала са планирани представяния по темите за дезинформация, проверка на факти, на различни решения за медиен мониторинг и управление на комуникациите.
Пълната програма можете да намерите тук: https://bdvo.org/pr-festival2022/
По традиция PR Фестивалът ще завърши с официалната церемония по връчване на наградите PR Приз 2022.
NOVA и Нет Инфо са медийни партньори на събитието.