/ Дарик Враца, архив
За да отговори на нуждите на обществото в условията на извънредното положение в страната, породено от пандемията COVID-19 и повишеното ниво на стрес, Българският Червен кръст стартира нова услуга - национален онлайн чат, информират от БЧК. На уебсайта на организацията - www.redcross.bg, близо 30 специалисти по психосоциална подкрепа всеки ден от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 15.00 ч. до 17.00 ч., както и от 20.00 ч. до 22.00 ч., ще предоставят безплатна и конфиденциална подкрепа на хората, които са вкъщи и изпитват затруднения при справянето с настоящата обстановка.

Всеки, който има нужда от подкрепа, може да пише в чата във всеки един момент, а екипът, предоставящ услугата, ще отговаря в рамките на посочените часове. Професионалистите от БЧК ще предоставят и информация за дейностите на организацията, насочени към нуждаещите се граждани по време на извънредното положение, както и за мерките на правителството относно ограничаването на разпространението на коронавируса.