/ Gulliver/Getty Images
Кипърският модел София Хаджипантели, станала известна с гъстите си вежди, участва в рекламна кампания на луксозната марка дамско бельо „Agent Provocateur”.

В своя профил в Инстаграм компанията публикува част от снимките, направени в домашна обстановка по време на карантината.
На тях 23-годишният модел позира, облечена в дантелено бельо и обута с черни чорапи.



„Настъпи твоето време, наслаждавай се на тялото си”, гласи надписът на публикацията, събрала 10 000 харесвания.

Изборът на фотомодел обаче предизвика ожесточени спорове сред потребителите в социалната мрежа. Според част от тях, неприятният външен вид на младата жена няма да привлече клиентите. Критиките масово са насочени срещу гъстите вежди на модела, които на практика се сливат една с друга.

„Ако сте си пуснали такива вежди, защо тогава се бръснете подмишниците?”, гласи един от възмутените постове в мрежата.

Разбира се, има и такива, които благодарят на бранда за положителната реклама и които смятат, че критикуващите външния вид на модела просто не са способни да видят красотата ѝ.



През юни 2018 г. София Хаджипантели сподели за своя принос в насърчаването на многообразието на красотата. „Ние променяме възприятията за начина, по който се оценява красотата. Хората, които изглеждат различно, имат право да изглеждат по начин, който им харесва”, смята тя. Моделът споделя, че често е обвинявана в лицемерие, защото се отличава с гъстите си вежди, а в същото време обезкосмява тялото си.
БГНЕС