Амбицията на екипа зад „PrimeGear“ е да предостави на потребителите най-доброто качество във всяко отношение. Продуктите, които предлагат, са от специално подбрана селекция на световно известни спортни брандове. Повече за това кои са „PrimeGear“ и каква е тяхната мисия, може да научите в следващите редове.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
PrimeGear.bg е малка, но изключително амбициозна компания, която е фокусирана изцяло в дигиталните продажби на спортни стоки – дрехи, маратонки, обувки за бягане, аксесоари и други.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Дружеството е основано през 2018 г., но започва да оперира през ноември 2019 г. Към днешна дата, компанията разполага с двама служители на пълен работен ден, споделен екип от 7 човека със свързано дружество, както и още 5 души, които са на свободна практика.
От самото създаване целта ни е да създадем онлайн магазин, който да отговаря на най-високи стандарти и да предоставя потребителското изживяване и сигурност, които българските потребители заслужават.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Интересът към продуктите е голям, а ние се стараем да го поддържаме и подобряваме постоянно, като работим с професионални атлети и фитнес инструктори, които коментират продуктите и правят демонстрации с тях. Постоянно обновяваме и добавяме информация за продуктите, която знаем, че ще е полезна на потребителите при взимане на решение и поддържаме активност в известни социални мрежи.
Какво стои зад "Заслужаваш най-доброто"?
Желанието ни българския потребител да получи най-доброто във всяко едно отношение. Като се започне от комфортното потребителско изживяване, бързия процес по създаване на поръчка, през консултация по телефона, обработка и получаване на стоката във вид, в който потребителят да изпита удоволствие от своята покупка.
Всяко нещо, което създаваме и променяме по магазина, го правим с въпроса „Носи ли стойност на потребителя”? Искаме българските потребители да пазаруват лесно, удобно, да откриват бързо информацията, която търсят и да могат да направят информиран избор за своята покупка.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Изключително активни сме в нашето онлайн присъствие. Имаме постоянни реклами, бранд съобщения, различни промоции и много други. Всяка седмица излъчваме най-продаван продукт, като го публикуваме в нашата рубрика Gear of the Week. Отделно имаме и собствен блог, в който се стараем да публикуваме полезни съдържание за потребителите.
Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Искаме да подобрим онлайн средата в България. Виждаме много електронни магазини, които са „овехтели“ откъм функционалност и изживяване. Виждаме магазини, които имат единствена цел да доминират на пазара с цени и не се интересуват от качеството, докато ние се стремим към точно обратното – искаме да предоставим високо качество на потребителя във всяко отношение и това, вярваме че личи от над 230 5-звездни ревюта в Гугъл, които наши потребители са оставили за по-малко от 12 месеца.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Най-силният мотиватор за нас е обратната връзка. Непрекъснато търсим обратна връзка от партньори, колеги, потребители и познати, които да кажат какво искат да се подобри на PrimeGear. Искаме да чуем мненията и критиките на различни експерти.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Онлайн търговците да разберат, че електронният магазин е инвестиция, а не разход и че добрият онлайн магазин може да допринесе много повече за разрастването на компанията и разпознаваемостта на бранда, отколкото отварянето на още един физически обект.
Мисленето на ръководителите на онлайн магазините трябва да върви в посока – какво е добро за потребителя и това трябва да е една от основните цели на компанията.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
PrimeGear.bg е малка, но изключително амбициозна компания, която е фокусирана изцяло в дигиталните продажби на спортни стоки – дрехи, маратонки, обувки за бягане, аксесоари и други.
primegear.bg
Дружеството е основано през 2018 г., но започва да оперира през ноември 2019 г. Към днешна дата, компанията разполага с двама служители на пълен работен ден, споделен екип от 7 човека със свързано дружество, както и още 5 души, които са на свободна практика.
От самото създаване целта ни е да създадем онлайн магазин, който да отговаря на най-високи стандарти и да предоставя потребителското изживяване и сигурност, които българските потребители заслужават.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Интересът към продуктите е голям, а ние се стараем да го поддържаме и подобряваме постоянно, като работим с професионални атлети и фитнес инструктори, които коментират продуктите и правят демонстрации с тях. Постоянно обновяваме и добавяме информация за продуктите, която знаем, че ще е полезна на потребителите при взимане на решение и поддържаме активност в известни социални мрежи.
Какво стои зад "Заслужаваш най-доброто"?
Желанието ни българския потребител да получи най-доброто във всяко едно отношение. Като се започне от комфортното потребителско изживяване, бързия процес по създаване на поръчка, през консултация по телефона, обработка и получаване на стоката във вид, в който потребителят да изпита удоволствие от своята покупка.
Всяко нещо, което създаваме и променяме по магазина, го правим с въпроса „Носи ли стойност на потребителя”? Искаме българските потребители да пазаруват лесно, удобно, да откриват бързо информацията, която търсят и да могат да направят информиран избор за своята покупка.
primegear.bg
Изключително активни сме в нашето онлайн присъствие. Имаме постоянни реклами, бранд съобщения, различни промоции и много други. Всяка седмица излъчваме най-продаван продукт, като го публикуваме в нашата рубрика Gear of the Week. Отделно имаме и собствен блог, в който се стараем да публикуваме полезни съдържание за потребителите.
Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Искаме да подобрим онлайн средата в България. Виждаме много електронни магазини, които са „овехтели“ откъм функционалност и изживяване. Виждаме магазини, които имат единствена цел да доминират на пазара с цени и не се интересуват от качеството, докато ние се стремим към точно обратното – искаме да предоставим високо качество на потребителя във всяко отношение и това, вярваме че личи от над 230 5-звездни ревюта в Гугъл, които наши потребители са оставили за по-малко от 12 месеца.
primegear.bg
Най-силният мотиватор за нас е обратната връзка. Непрекъснато търсим обратна връзка от партньори, колеги, потребители и познати, които да кажат какво искат да се подобри на PrimeGear. Искаме да чуем мненията и критиките на различни експерти.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Онлайн търговците да разберат, че електронният магазин е инвестиция, а не разход и че добрият онлайн магазин може да допринесе много повече за разрастването на компанията и разпознаваемостта на бранда, отколкото отварянето на още един физически обект.
Мисленето на ръководителите на онлайн магазините трябва да върви в посока – какво е добро за потребителя и това трябва да е една от основните цели на компанията.