/ iStock/Getty Images
„Ние сме сплотен екип, чиято мисия е да превръща желанията на нашите клиенти в реалност.“
Повече за това, кои са „Фен Зона“ и каква е дейността им, може да разберете от интервюто с тях.
 
Представете Вас и Вашата компания в няколко изречения?
Здравейте, казвам се Деян Иванов и се занимавам с маркетинг и реклама от 2004 година.

Основната дейност на „Фен Зона“ е изработката на персонализирани подаръци със снимки, надписи и щампи - тениски, бодита, чаши, мечета, фото рамки, възглавнички, ключодържатели, пъзели, кейсове за телефони и много други.

От кога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Фирмата е създадена през 2014 година и от самото начало продаваме предимно онлайн, тъй като по този начин можем да достигнем до повече хора от всяко кътче на страната.

Онлайн търговията е новото "нормално", а като компания, гледаща в бъдещето, създаването на онлайн магазин бе единственото правилно решение за нас.

В момента освен мен работят още 4 човека. Започнахме двама и постепенно с увеличаване на поръчките се увеличи и персоналът.

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Предлагаме широк асортимент от тениски и фото подаръци, които изработваме с любов и внимание към детайла. Наша основна цел е удовлетворяване на желанията и интересите на клиентите, като се стремим да създаваме нови предложения, отговарящи на актуалните тенденции, а съществуващите ни такива усъвършенстваме своевременно.

Изработваме персонализирани фото подаръци и тениски по идея на клиента, но редом с това предлагаме и наши дизайни, които в последствие могат да се персонализират. Стараем се постоянно да създаваме нови модели, спрямо това, което е актуално в момента.

В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Бих разширил пазара на продажби, като за начало с продажби в маркетплейс, Румъния, Гърция, Унгария. Също бих продавал в Etsy, Ebay, Amazon, тъй като това са платформи с един огромен поток.

В какво намирате вдъхновение за създаването на нов продукт?
Следвам тенденциите, разглеждаме идеи за подаръци, съобразяваме се с това, което най-често търсят клиентите и по този начин създаваме продукти.

Интересът към определени продукти в онлайн пространството е осезаем. Това ни дава "зелена светлина" за въвеждането им в нашия асортимент.

Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022 г.?
Създаване на по-привлекателни рекламни кампании, които да "грабнат" още по-успешно вниманието на желаната от нас аудитория.

Създаване на нови модели и продукти, съсредоточени върху навлизащите нови течения в модата.

Усъвършенстване на съществуващите ни продукти за по-стабилна конкурентоспособност.

Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Участието ни в конкурса е продиктувано от желанието ни да разберем кои са силните и слабите ни места според публиката, за да можем да се усъвършенстваме не само като компания, но и като професионалисти в областта си.

Обратната връзка на журито, популяризиране на онлайн магазина и утвърждаване на бранда също е от значение.

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Забрана на наложения платеж и утвърждаването на плащане с карта. Така некоректните клиенти ще бъдат по-малко. При нас, предвид персонализираните подаръци, почити всяка върната или непотърсена пратка се бракува.