NOVA
NOVA / NOVA
Пандемията на Ковид-19 застраши не само здравето ни, но и българският пазар. Затова Нова Броудкастинг груп и Нетинфо подадоха ръка и създадоха фонда „NOVA възможност за теб”, разказва NOVA.

Фондът „NOVA възможност за теб“ е ориентиран към малкия и среден бизнес у нас, който понесе тежък удар през последните месеци. Той е на стойност един милион лева. А неговата цел – популяризиране на дейността на сто български компании.

Интересът се оказа изключително голям. Само за пет дни кампанията получи над хиляда кандидатури. Успешните сто вече са избрани, а всяка една от тях ще получи рекламен пакет на стойност 10 хиляди лева. Той включва 30-секунден слот в ефир и позиция в сайтовете на Нет Инфо. Този месец започва и излъчването на кампаниите в ефир. А с част от успешните кандидати ще ви запознаем в следващите редове.

Димитър Калинов е управител на фирма за дограма, аксесоари и услуги. Пандемията нанася тежък удар върху неговия бизнес. За него „NOVA възможност за теб” е втори шанс да възстанови загубеното и да се опита да постигне баланс. „Лично аз се надявам наистина да успеем да компенсираме нулевите месеци, да успеем да постигнем годишните таргети. Най-голямата възможност всъщност е да се представим пред една друга група от клиенти, към които към момента не сме имали възможност да се таргетираме, а именно телевизионния канал и групата Нетинфо.”

В подобна ситуация се намира Калоян Стоев, чиято фирма в Стара Загора предлага българска био козметика. За него, възможността за реклама е нещо ново. „Като българска фирма, която произвежда български продукти, досега не сме имали възможност да рекламираме в национална българска телевизия, а това е една чудесна възможност да предложим и запознаем българския потребител с продуктите.”

Средства за реклама се намират трудно, особено за малкия и среден бизнес, но фондът отваря нова възможност компанията да представи продуктите си на клиентите. „Моментът за нас и за всички е труден. В ситуация, в която няма свободни оборотни пари, тази инициатива на Нова телевизия е от голяма помощ.”

Кампанията на NOVA достигна и до Черноморието. Живко Трифонов се надява, че това лято, българите ще предпочетат да почиват в родните курорти.

„Моментът е труден за всички. Туристическият отрасъл е сред най-засегнатите, както всички знаем. Икономическата криза е безпрецедентна, така че подкрепа, безвъзмездна при това под формата на реклама, думата е една – безценна.”

Той се надява, въпреки трудностите пред бранша, да постигне един успешен летен сезон. „Искам да благодаря на Нова телевизия за чудесната инициатива. Тя ни дава страхотен шанс да презентираме продукта си пред широката ви аудитория и да покажем, че комплексът ни е наистина едно чудесно място за почивка.”
NOVA