Исканията на таксиметровия синдикат „Авто 94” за отделяне на водача от оператора като данъчно осигурено лице няма да се осъществи. Това заяви за Дарик Йордан Мирчев, председател на транспортната комисия в Народното събрание на семинар за качеството на таксиметровите услуги. Според него дори протестите, с които от синдиката плашат от няколко седмици, също няма как да се осъществят, защото всички други фирми и асоциации са срещу тях.
По две коли на 1000 души е съотношението на таксиметровите коли във Финландия, обясни представител на Финландската федерация на собствениците на таксита. Там няма големи форми, операторите имат максимум по 20 коли.
Едно от изискванията на Европейския съюз за таксиметровия бизнес е всеки водач да разполага най-малко със 7500 евро начален капитал за закупуването на автомобил, максимално 9-местен автомобил, задължително ползване на предпазни колани от водачите. 7500 евро е непосилна сума за българските шофьори и едва ли скоро ще се въведе като изискване у нас, каза за Дарик Йордан Мирчев.