Над 70 000 клиенти са обслужени в офиса на НАП в Сливен от началото на годината до сега. Най-голям е броят на гражданите и фирмите посетили приходната агенция с цел подаване на данъчни или осигурителни декларации - 35 на сто от всички обслужени клиенти, съобщи говорителят Стефка Каменова.
Голям е и броят на клиентите посетили администрацията с цел уточняване на здравноосигурителен статус- близо 20 000 човека. Сред другите посещения са получаване на различни видове удостоверения, подаване на уведомления за трудови договори, регистрация и промени в регистрацията на касови апарати, промени в регистрацията на самоосигуряващи се лица, както и регистрация и дерегистрация по Закона за ДДС.
15 минути е средното време за изчакване на клиент, а 7,5 минути средното време за обслужване. Най-бързо са обслужвани клиентите посетили приходната администрация с цел уточняване на здравноосигурителния си статус.
„Още от началото на месец декември сме започнали работа по организирането на "Данъчна кампания 2012", която ще стартира в началото на следващата година. Желанието ни е да създадем отново условия за бързото и качествено обслужване на гражданите, своевременното им информиране за промените в данъчното законодателство през годината, за техните права и задължения, свързани с декларирането на доходите им", заявяват от офиса на НАП в Сливен.