Русенци хвалят данъчните в анкета
Русенци хвалят данъчните в анкета / Дарик радио - Русе

Според 60%  от клиентите на НАП-Русе приходните служители се отнасят към тях с уважение, отзивчивост и компетентност. Това показва едномесечната анкета, организирана по повод 1 година, откакто русенската приходна администрация посрещна първите си клиенти в новия си офис на ул. „Майор Ат. Узунов” № 19. За тази година в него са били обслужени общо 172 523 клиенти, като 41 237 са били извършените услуги по приемане на различните видове декларации, 29 191 за издаване на удостоверения, 21 046 за регистрация на трудови договори и 26 223 за уреждане на здравноосигурителен статус. Средното време за изчакване от 1 клиент е било 9, 43 мин., а за  обслужването му 6,20 минути.

В проведената в офиса на НАП в Русе анкета за качеството на обслужване на клиентите са пълнени 72% от разпространените анкетни листове. Това е най-високият процент на ангажираност на гражданите към отправените до тях въпроси в проведените през последната година 4 проучвания на тяхното мнение.