Реализацията на пробива под Централна гара върви към провал. Това стана ясно от срещата в ОбС на Пловдив, на която представители на НКЖИ разясниха на общинските съветници на града на тепетата подробностите по проекта.
Идеята граничи с безумство, защото от така представеното от специалистите от железопътната копмания стана ясно, че задължение на НКЖИ е само да пробие тунела, а за изграждането на подземните комуникации, за преместването на Южния колектор и отчуждаването на имоти Общината трябва сама да търси финансиране.
Освен това, от железопътната компания са категорични, че Бетонният мост трябва да се бутне, заради изграждането на високо скоростната жп-линия, но не се ангажираха с никакъв срок за изграждането на пробива, което пък ще постави пред пловдивчани, живеещи в Южната част на града, огромен проблем с придвиждането до Централната градска част, коментираха за Дарик общинските съветници Дани Каназирева- лидер на "Съюз за Пловдив" и Слави Геогиев от НФСБ-ВМРО.
"Ние не откриваме топлата вода. От 2008 година има проект за четирилентов Бетонен мост, който да слиза освен към Сточна, така и към Централна гара. По неизвестни причини обаче, този проект не се е реализирал. Предлагаме той да се изпълни, като светофарната уредба на Билата да стане кръгово", заяви за Дарик и съветникът от БСП Иван Петков-Бебето.
По време на срещата мненията на опозиция и управляващи се обединиха в интерес на пловдивчани.
Най-вероятно предложението за одобряване на проекта за пробива под Централна гара няма да бъде прието на сесията на ОбС в четвъртък, тази седмица, като бъде отложено, прогнозираха още съветниците.
Развитието по темата очаквайте в дебата от 10 часа в петъчната програма на Дарик радио Пловдив, ден след заседанието на местния парламент.
Идеята граничи с безумство, защото от така представеното от специалистите от железопътната копмания стана ясно, че задължение на НКЖИ е само да пробие тунела, а за изграждането на подземните комуникации, за преместването на Южния колектор и отчуждаването на имоти Общината трябва сама да търси финансиране.
Освен това, от железопътната компания са категорични, че Бетонният мост трябва да се бутне, заради изграждането на високо скоростната жп-линия, но не се ангажираха с никакъв срок за изграждането на пробива, което пък ще постави пред пловдивчани, живеещи в Южната част на града, огромен проблем с придвиждането до Централната градска част, коментираха за Дарик общинските съветници Дани Каназирева- лидер на "Съюз за Пловдив" и Слави Геогиев от НФСБ-ВМРО.
"Ние не откриваме топлата вода. От 2008 година има проект за четирилентов Бетонен мост, който да слиза освен към Сточна, така и към Централна гара. По неизвестни причини обаче, този проект не се е реализирал. Предлагаме той да се изпълни, като светофарната уредба на Билата да стане кръгово", заяви за Дарик и съветникът от БСП Иван Петков-Бебето.
По време на срещата мненията на опозиция и управляващи се обединиха в интерес на пловдивчани.
Най-вероятно предложението за одобряване на проекта за пробива под Централна гара няма да бъде прието на сесията на ОбС в четвъртък, тази седмица, като бъде отложено, прогнозираха още съветниците.
Развитието по темата очаквайте в дебата от 10 часа в петъчната програма на Дарик радио Пловдив, ден след заседанието на местния парламент.