ЧЕЗ отстрани служителя в кол център, изнудвал подчинените си за пари
ЧЕЗ отстрани служителя в кол център, изнудвал подчинените си за пари / archive.dariknews

Ръководителят на „Контактен център" в град Плевен, който бе заловен в момент на получаване на пари в брой от свой служител, незабавно е освободен от длъжност, информираха от компанията. В съобщението се казва, че ръководството на ЧЕЗ в България няма да толерира подобно поведение от страна на свои служители и се посочва, че компанията активно съдейства на разследващите органи за изясняване на случая.

„Винаги сме били безкомпромисни към служители, позволяващи си със своите действия да нарушават законови изисквания и морални принципи, установени в обществото и утвърдени в корпоративната политика на компанията", заявява в писмото до медиите Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

В съобщението се казва още, че през изминалата година, ЧЕЗ има открита денонощна телефонна линия и имейл за сигнали за нерегламентирано поведение и корупционни практики от страна на служители на компанията.

На телефон 0800 19 129 клиентите и партньорите на дружеството могат да съобщават за съмнения за корупционни практики. Обажданията към този номер са безплатни. Сигнали могат да бъдат подавани и по електронната поща на адрес antikorupcia@cez.bg.