Заработи новият фронт-офис в община Дупница
Заработи новият фронт-офис в община Дупница / Маргарита Петрова, Дарик- Кюстендил

В сградата на Община Дупница заработи новият фронт-офис. Ремонтът продължи няколко месеца, но от днес гражданите се обслужват в напълно обновените и изключително просторни помещения. Освен деловодството, на партерния етаж са и касите за местни данъци и такси. Обособено е помещение, където ще бъде позициониран и кадастъра.

Идеята на кмета Методи Чимев е основно да се облекчи и подобри обслужването на гражданите. "Искам, когато един гражданин дойде и подаде молба за издаване на документ, свидетелство, скица или от каквото има нужда, в срок да получи от деловодството нужния му документ, без да обикаля по етажите и от отдел в отдел и да се занимава с неспецифични функции. Общинска администрация трябва да работи и ще работи в услуга на хората. Това са поредните стъпки към оптимизиране и подобряване на работата с гражданите" категоричен е инж. Чимев.