На 25, 26 и 27 май няма да бъде възможно заплащането на сметките за електрическа енергия на онлайн касите в Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, Български пощи и Информационно обслужване. Това съобщиха от дружеството.
Задълженията могат да бъдат погасени в касовите салони на EasyPay или безкасово – по банков път, чрез банкомат и през Интернет с електронно банкиране или системата за електронно разплащане ePay.bg. До 30 май включително компанията няма да прекъсва електрозахранването на клиенти, които са забавили погасяването на своите задължения за електроенергия.
ЕНЕРГО-ПРО подготвя своята информационна система за работа в съответствие с изискванията на свободния пазар. Компанията въвежда нови функционалности, които улесняват процеса по смяна на доставчика на електрическа енергия на пазара по свободно договорени цени. В тази връзка, в периода 25-27 май включително, Центровете за обслужване на клиенти няма да могат да приемат заявления за платени услуги по ценоразписа на компанията.