Приморско и Поморие с интегрирани КЕЦ - ове
Приморско и Поморие с интегрирани КЕЦ - ове / netinfo

От началото на октомври миналата година EVN Bulgaria работи с нова телефонна централа, която предоставя на клиентите на дружеството достъп до всеки сътрудник чрез автоматично входящо избиране на неговия кратък телефонен номер. Компанията стартира процес по интегриране на своите Клиентски Енергоцентрове (КЕЦ) към новата централа, който трябва да завърши до края на тази година година. 

Следващите два центъра, които се включват към новата телефонна централа, са КЕЦ Поморие и КЕЦ Приморско. Благодарение на новата телефонна централа клиентите ще могат, след свързване с номер 0700 14 500, да набират КЕЦ Поморие с един вътрешен номер 20538 от 24 април 2009 година, а КЕЦ Приморско – с един вътрешен номер 20534 от 30 април 2009 година.