Поредна авария по мрежата, остави без ток курортите Свети Влас и Елените за повече три часа късно снощи, информират от EVN. Това е третият случай на прекъсване на електрозахранването от началото на летния сезон.
Малко преди 19 часа е бил изключен двадесет киловолтов електропровод в подстанция Слънчев бряг. Екипи на компанията са претърсили трасето, за да отстранят повредата веднага. След като е открито прекъснатото съединение техниците са започнали работа, но електроподаването е възстановено едва в 22:45, съобщават от електроразпределителното дружество.
Голямото натоварване на мрежата е довело до по-късното пускане на тока, коментираха специалистите от дружеството. Още в 20 часа е направен опит да се пусне резервно захранване, но поради интензивното потребление, системата е изключила автоматично.
Първата авария, която остави без ток Слънчев бряг беше регистрирана през май, при пристигането на първите туристи в комплекса. На 5 юли в цялата община Несебър токът беше спрян за повече от 6 часа. Все още хотелиери и ресторантьори изчисляват щетите от повредата, при която десетки туристи останаха заклещени в асансьори. Преди дни от Съюза на собствениците в комплекса съобщиха, че ще търсят обезщетение от компанията и ще изискат статут на привилегирован клиент. Частните хотелиери настояват и за среща с ръководството на ЕVN, на която да бъде дадено адекватно обяснение за сериозната авария.
Голямото натоварване на мрежата е довело до по-късното пускане на тока, коментираха специалистите от дружеството. Още в 20 часа е направен опит да се пусне резервно захранване, но поради интензивното потребление, системата е изключила автоматично.
Първата авария, която остави без ток Слънчев бряг беше регистрирана през май, при пристигането на първите туристи в комплекса. На 5 юли в цялата община Несебър токът беше спрян за повече от 6 часа. Все още хотелиери и ресторантьори изчисляват щетите от повредата, при която десетки туристи останаха заклещени в асансьори. Преди дни от Съюза на собствениците в комплекса съобщиха, че ще търсят обезщетение от компанията и ще изискат статут на привилегирован клиент. Частните хотелиери настояват и за среща с ръководството на ЕVN, на която да бъде дадено адекватно обяснение за сериозната авария.