Още уеб сайтове въвеждат единна валута за измерване на аудиторията
Още уеб сайтове въвеждат единна валута за измерване на аудиторията / netinfo

Digital Media Group и Rezon Media измерват аудиторията на своите сайтове чрез услугата на глобалния лидер в изследване на интернет продукти и услуги Nielsen Online („Нилсън Онлайн”).

Измерването чрез метриките на Nielsen Onlineще включва информация за сайтовете Kaldata.com, Uroci.net, Dtrailer.com (собственост на Digital Media Group) и Imot.bg, Zaplata.bg и Mobile.bg (собственост на Rezon Media).

С това броят на компаниите, които измерват аудиторията на сайтовете си с единна валута, става десет. В края на февруари осем медийни интернет компании – „Дарик Уеб”, чиято собственост са сайтовете DarikNews.bg, Gong.bg, Lev.bg, DarikFinance.bg, Novinite.com, Log.bg, „Атол Медиа”, „Икономедиа”, „Инвестор.БГ”, „Мейл.БГ”, „НетИнфо.БГ”, „Санома Блясък България” и „Уеб Медия Груп” сключиха първото за България споразумение със световния лидер.

Следващата седмица десетте компании ще стартират онлайн изследване, което ще предостави информация както за социо-демографския профил на потребителите, така и за основните практики на потребление на интернет в България.