Google увеличава продажбите на печатните реклами
Google увеличава продажбите на печатните реклами / netinfo

Водещата интернет компания Google Inc. (Гугъл) разширява пробната програма, която позволява на онлайн рекламодателите да си купуват място за реклама и във вестниците, тъй като издателската индустрия е сериозно конкурирана от ориентиралия се към интернет пространството офсетов печат, предаде Асошиейтед прес.

За първи път Google пусна пробен вариант на Print Ads (Принт Едс) през ноември миналата година, като свърза около 100 рекламодатели с 50 вестника.

Компанията, чиято централа се намира в Маунтин Вю, щата Калифорния, съобщи, че ще отвори програмата за "стотици хиляди" американски рекламодатели и агенции, които са потребители на нейната онлайн рекламна платформа AdWords (ЕдУърдс).

Обнадеждени за ранните резултати, издателите на вестници, сред които са компаниите Hearst Corp. (Хърст корп.), The New York Times Co. (Ню Йорк таймс ко.) и E. W. Scripps Co. (И Дабълю скрипс ко.) са увеличили броя на ежедневните издания на своите вестници, включени в програмата, до 255, посочва Асошиейтед прес.