Български награди за уеб 2010 избра най-добрите
Български награди за уеб 2010 избра най-добрите / снимка: Sofia Photo Agency, Юлиана Николова

Станаха известни 52-мата победители в конкурса Български награди за уеб 2010 на официалната церемония, която се проведе вчера в Гранд хотел „България". Те получиха луксозни грамоти от организатора на конкурса Българска уеб асоциация и много допълнителни специални награди от спонсорите и партньорите на конкурса. Вече е известен и рейтингът на участниците за голямата награда Автор на годината. Всички оценки на журито са публични и могат да бъдат видяни на сайта на конкурса.

Специална награда излъчи Изи Онлайн за „Онлайн маркетинг професионаллизъм". Тя бе връчена на медийна агенция Медия Дайрекшън ЕООД и рекламодател Байерсдорф България ЕООД за търговските марки NIVEA, NIVEA for MEN, Eucerin.

Майкрософт България предостави ключ за Програмата „Microsoft WebsiteSpark" за всички номинирани в Професионални награди за уеб, които отговарят на условията на програмата - Уебкафе БГ, Айдентити, РИЗН, Юзър Медиа, Ноу Уей,Файърфлай Студиос, Уеб Сървисис, Интерактив Шеър - М, АИП Солюшънс. Компанията награди и победителите в категориите на Професионални награди за уеб с клавиатура и книга.

Adobe Systems връчи пакет Adobe Creative Suite на носителя на голямата награда Автор на годината - Идизайн.

Информационно обслужване изненада победителите в категория „Общество и политика" на Медийни награди за уеб - вестник Капитал, категориите „Финанси и застраховане" - Българо-Американска Кредитна Банка и „Наука и образование" - Американски Университет в България на Браншови награди за уеб с универсални електронни подписи.

Репортажна снимка на Getty Images, спечелила първа награда на международния фоторафски конкурс World Press Photo получи победителя в категория „Новини" на Медийни награди за уеб - Българско национално радио. Фирмата предостави едномесечен абонамент за креативна фотография от микро-сток сайта на Getty Images - Thinkstock на победителя в категория „Графично съдържание" на Професионални награди за уеб - Рекламна агенция КРЕС.

От Магазини „Стената" връчиха раница Deuter Giga Office Pro за победителите в категория „Естетичен дизайн" на Професионални награди за уеб - Идизайн за сайта Oldschool и раница Deuter Giga Flat за победителя в категория „Спорт и здраве" на Медийни награди за уеб - Здравен портал Пулс.бг. Ваучер за покупки от магазини Стената на стойност 50 лева получи победителя в категория „Свободно време" на Браншови награди за уеб - Мелън със сайта си Фотоалбум.

Талони за абонамент за Списание .net получиха победителите в категории „Портфолио" и „Начална страница" на Професионални награди за уеб - Деспарк и Българско националнио радио. БНР получи същата награда и за победата си в категория „Наука, образование и технологии" на Медийни награди за уеб.