Пилотът на малайзийския самолет - полет МН370, който изчезна на 8 март 2014 г. при полет от Куала Лумпур за Пекин, е контролирал самолета "до последния момент", подозират френски следователи по случая, след като са получили достъп до "ключови" данни за полета, пише британският вестник "Дейли телеграф".
Запознаването с тези данни "подхранва" подозрението, че пилотът умишлено е разбил самолета в морето, извършвайки убийство и самоубийство едновременно, казали следователите.
Малайзия спира издирването на самолета в Южнокитайско море
Тези разкрития, базирани на данни от боинга, се появяват само дни след лансирането на нова версия, че пилотът е страдал от клинична депресия, което го накарало да лиши пътниците от кислород, след което да разбие огромния "Боинг 777" в морето.
На борда на самолета, който изчезна и се превърна в една от най-големите авиационни мистерии в света, имаше 239 души. Всички те се смятат за загинали, макар че многобройните издирвания в различни части на моретата и океаните в Югоизточна Азия и край западното крайбрежие на Австралия и до днес не са открили следи от изчезналия самолет.
Малайзия дава награда за мистериозно изчезналия самолет
През юли м.г. разследващите публикуваха 495-страничен доклад, в който посочват, че подаваните от самолета полетни данни вероятно са били умишлено манипулирани с цел той да бъде отклонен от курса си. Те обаче не успяха да установят кой е отговорен за това.
Единствената страна, която все още води съдебно разследване на катастрофата, е Франция. С него се занимават двама магистрати, разследващи смъртта на трима френски пътници - съпругата и двете деца на Гислен Ватрелос - инженер, който се срещна със следователите в сряда.
Изчезването на полет МН370 остава мистерия и след издирването под вода
Според вестник "Паризиен", те го информирали, че компанията "Боинг" в края на май най-после им е дала достъп до ключови данни за фаталния полет в централата си в Сиатъл, САЩ, където се произвеждат самолетите.
Материалите, с които те се запознали, включвали многобройни документи, както и сателитни данни от базираната във Великобритания компания "Инмарсат". Двамата магистрати били задължени да подпишат споразумение за конфиденциалност, според което документите не могат да бъдат цитирани в съда. Те посетили също и централата на "Инмарсат" във Великобритания.
Запознаването с тези данни "подхранва" подозрението, че пилотът умишлено е разбил самолета в морето, извършвайки убийство и самоубийство едновременно, казали следователите.
Малайзия спира издирването на самолета в Южнокитайско море
Тези разкрития, базирани на данни от боинга, се появяват само дни след лансирането на нова версия, че пилотът е страдал от клинична депресия, което го накарало да лиши пътниците от кислород, след което да разбие огромния "Боинг 777" в морето.
На борда на самолета, който изчезна и се превърна в една от най-големите авиационни мистерии в света, имаше 239 души. Всички те се смятат за загинали, макар че многобройните издирвания в различни части на моретата и океаните в Югоизточна Азия и край западното крайбрежие на Австралия и до днес не са открили следи от изчезналия самолет.
Малайзия дава награда за мистериозно изчезналия самолет
През юли м.г. разследващите публикуваха 495-страничен доклад, в който посочват, че подаваните от самолета полетни данни вероятно са били умишлено манипулирани с цел той да бъде отклонен от курса си. Те обаче не успяха да установят кой е отговорен за това.
Единствената страна, която все още води съдебно разследване на катастрофата, е Франция. С него се занимават двама магистрати, разследващи смъртта на трима френски пътници - съпругата и двете деца на Гислен Ватрелос - инженер, който се срещна със следователите в сряда.
Изчезването на полет МН370 остава мистерия и след издирването под вода
Според вестник "Паризиен", те го информирали, че компанията "Боинг" в края на май най-после им е дала достъп до ключови данни за фаталния полет в централата си в Сиатъл, САЩ, където се произвеждат самолетите.
Материалите, с които те се запознали, включвали многобройни документи, както и сателитни данни от базираната във Великобритания компания "Инмарсат". Двамата магистрати били задължени да подпишат споразумение за конфиденциалност, според което документите не могат да бъдат цитирани в съда. Те посетили също и централата на "Инмарсат" във Великобритания.