Най-голямата френска транспортна компания Се Ем А Се Же Ем груп (CMA CGM Group), е изпратила два от своите кораби, плаващи към Азия, да заобиколят Суецкия канал покрай нос Добра надежда. Това съобщи пред ТАСС представител на превозвача.
Близо 370 кораба не могат да преминат през Суецкия канал
Общо 10 кораба на компанията са чакали да преминат през канала. "Компанията реши да изпрати два от корабите си, които се отправят към Азия около нос Добра надежда и обмисля други алтернативи за своите клиенти, включително въздушен и железопътен", са подчертали от Се Ем А Се Же Ем груп.
Инцидентът с контейнеровоза, заседнал в Суецкия канал, ще доведе до пристигането на допълнителни обеми товари по железопътна линия. Спедиторите ще се заинтересуват от маршрути между Европа и Азия, които преминават през територията на Русия, коментира междувременно председателят на съвместния научен съвет на Руските железници професор Борис Лапидус.
Космонавт засне заседналия в Суецкия канал кораб (ВИДЕО)
Има няколко основни маршрута, които свързват азиатско-тихоокеанските страни със страните от ЕС - морски и сухопътни. Според Лапидус, икономиката показва, че железопътният транспорт е ефективен и конкурентен за стоки, които са чувствителни към сроковете на доставка.
Това са предимно електроника, автомобилни компоненти и стоки за широко потребление.
Близо 370 кораба не могат да преминат през Суецкия канал
Общо 10 кораба на компанията са чакали да преминат през канала. "Компанията реши да изпрати два от корабите си, които се отправят към Азия около нос Добра надежда и обмисля други алтернативи за своите клиенти, включително въздушен и железопътен", са подчертали от Се Ем А Се Же Ем груп.
Инцидентът с контейнеровоза, заседнал в Суецкия канал, ще доведе до пристигането на допълнителни обеми товари по железопътна линия. Спедиторите ще се заинтересуват от маршрути между Европа и Азия, които преминават през територията на Русия, коментира междувременно председателят на съвместния научен съвет на Руските железници професор Борис Лапидус.
Космонавт засне заседналия в Суецкия канал кораб (ВИДЕО)
Има няколко основни маршрута, които свързват азиатско-тихоокеанските страни със страните от ЕС - морски и сухопътни. Според Лапидус, икономиката показва, че железопътният транспорт е ефективен и конкурентен за стоки, които са чувствителни към сроковете на доставка.
Това са предимно електроника, автомобилни компоненти и стоки за широко потребление.