Правителството на канцлерката Ангела Меркел се договори с автомобилната индустрия за допълнителни субсидии за електрически автомобили, пише Дойче веле, цитирани от БГНЕС.
Новината дойде малко след като Фолксваген обяви, че започва разработката на нов, изцяло електрически модел.
Меркел и представителите на автомобилните концерни се срещнаха в понеделник на т.нар. "среща на високо равнище за автомобилите".
Според договореното, субсидиите за електрически автомобили с цена над 40 хиляди евро, ще бъдат увеличени на 6 хиляди евро, спрямо досегашните 4 хиляди.
Volkswagen започна производство на електромобилите ID 3
Субсидиите на коли с хибридно задвижване ще бъдат увеличени от 3 хиляди евро на 4500 евро.
Електрическите автомобили, които струват 60 хиляди евро или повече, няма да бъдат субсидирани.
Правителството и автомобилните концерни на практика ще си поделят разходите по финансирането на новите субсидии.
Акциите на Tesla скочиха до небето
Освен това беше решено, срокът на субсидиите да се удължи. Той изтичаше в края на 2020 година, а сега ще бъде в сила до 2025 г.
Правителството на Меркел обяви, че ще бъдат похарчени 3,5 милиарда евро от бюджета, за да се разшити мрежата за зареждане на електрическите автомобили.
Целта на властите е през 2022 г. в Германия да има 50 хиляди обществено достъпни станции за зареждане на коли. В момента броят им е 21 хиляди.
Това са най-купуваните нови коли в Германия (ВИДЕО)
Станциите са много по-малко от обявените 1 милион, които Ангела Меркел каза, че иска да има в Германия през 2030 г.
Отново в понеделник Фолксваген обяви, че ще произвежда масово електрическия модел ID.3.
Колата трябва да е на поточните линии през 2021 г., като фабриката на концерна в Цвикау ще прави само електрически автомобили.
Предвижда се производството на 330 хиляди коли годишно.
Новината дойде малко след като Фолксваген обяви, че започва разработката на нов, изцяло електрически модел.
Меркел и представителите на автомобилните концерни се срещнаха в понеделник на т.нар. "среща на високо равнище за автомобилите".
Според договореното, субсидиите за електрически автомобили с цена над 40 хиляди евро, ще бъдат увеличени на 6 хиляди евро, спрямо досегашните 4 хиляди.
Volkswagen започна производство на електромобилите ID 3
Субсидиите на коли с хибридно задвижване ще бъдат увеличени от 3 хиляди евро на 4500 евро.
Електрическите автомобили, които струват 60 хиляди евро или повече, няма да бъдат субсидирани.
Правителството и автомобилните концерни на практика ще си поделят разходите по финансирането на новите субсидии.
Акциите на Tesla скочиха до небето
Освен това беше решено, срокът на субсидиите да се удължи. Той изтичаше в края на 2020 година, а сега ще бъде в сила до 2025 г.
Правителството на Меркел обяви, че ще бъдат похарчени 3,5 милиарда евро от бюджета, за да се разшити мрежата за зареждане на електрическите автомобили.
Целта на властите е през 2022 г. в Германия да има 50 хиляди обществено достъпни станции за зареждане на коли. В момента броят им е 21 хиляди.
Това са най-купуваните нови коли в Германия (ВИДЕО)
Станциите са много по-малко от обявените 1 милион, които Ангела Меркел каза, че иска да има в Германия през 2030 г.
Отново в понеделник Фолксваген обяви, че ще произвежда масово електрическия модел ID.3.
Колата трябва да е на поточните линии през 2021 г., като фабриката на концерна в Цвикау ще прави само електрически автомобили.
Предвижда се производството на 330 хиляди коли годишно.