Отличният сезон, който изигра Тотнъм, след привличането на Димитър Бербатов направи шпорите седмия най-скъпоплатен от спонсорите клуб в света, признава директорът Пол Барбър.
„Спонсорството върху фланелките ни е седмото най-голямо в света” – каза Барбър - „Сделката с екипировката също беше много голяма и рекордна за клуба.”
„Безспорно нашият прогрес се усеща не само в Обединеното кралство, но и в Европа. Независими проучвания по света показват, че ние имаме почти пет милиона фенове и милион и половина във Великобритания.”
„В момента членската ни програма включва около 100 000 души, а ние разпродадохме нашите сезонни билети на други 10 000 в листата за чакащи. Можете да видите нашия потенциал”, казва още Пол Барбър.
Основен спонсор на Тотнъм е заложната къща Mansion, а доставчик на екипировката е германският концерн Пума.
„Спонсорството върху фланелките ни е седмото най-голямо в света” – каза Барбър - „Сделката с екипировката също беше много голяма и рекордна за клуба.”
„Безспорно нашият прогрес се усеща не само в Обединеното кралство, но и в Европа. Независими проучвания по света показват, че ние имаме почти пет милиона фенове и милион и половина във Великобритания.”
„В момента членската ни програма включва около 100 000 души, а ние разпродадохме нашите сезонни билети на други 10 000 в листата за чакащи. Можете да видите нашия потенциал”, казва още Пол Барбър.
Основен спонсор на Тотнъм е заложната къща Mansion, а доставчик на екипировката е германският концерн Пума.