Ани Салич и Ники Дойнов
Ани Салич и Ники Дойнов / netinfo
За добрите резултати допринасят както новините и актуалните предавания, така и развлекателните праймтайм формати
NOVA затвърждава лидерството си и продължава да е предпочитаният телевизионен канал и през летните месеци. Данните на независимата пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер България показват, че през юли 2017 NOVA привлича почти 23% от активното население 18-49 години пред екраните на среднодневна база, което е с 47% повече от втората по гледаемост медия bTV. Близо една четвърт от зрителите от същата целева група избират забавните предавания, сериалите или Новините на NOVA в най-гледаното време, което осигурява на телевизията с 42% по-висок аудиторен дял от bTV в същия часови слот. А изборът на по-младите зрители на възраст 18-34 години в праймтайм допринася за преднината от 72% в полза на NOVA.

нова бтв
netinfo

За добрите резултати на NOVA през юли голям принос имат праймтайм предаванията на телевизията. В най-гледаното предпочитаният формат от зрителите е „Черешката на тортата“, с 30,8% аудиторен дял сред активното население на възраст 18-49 години и с 50% разлика спрямо втората по гледаемост телевизия в същия часови интервал. Сериалът „Хавай 5-0“ бележи още по-голяма преднина от 89%, а реалити сериалът „София - Ден и Нощ“ и шоуто „Господари на ефира“ привличат интереса на около една четвърт от гледащите телевизия в късния праймтайм и печелят над два пъти повече зрители пред екраните в сравнение с bTV.

Нова телевизия
netinfo


Потребителите на телевизионно съдържание сред активното население на възраст 18-49 дават висока оценка и на новините и актуалните предавания на NOVA, които също имат основен принос за добрите резултати на канала през юли. Публицистичните предавания и всички новинарски емисии безусловно печелят доверието на зрителите от активното население, както в делничните дни, така и през уикенда.

новини
netinfo

С успех завърши и поредният сезон на неделното публицистично предаване "Комбина", излъчвано между 17.00 и 19.00 ч. Активното населениe в България на възраст 18-49 години го предпочете пред "120 минути", излъчвано в ефира на bTV по същото време - с 31% повече бяха зрителите на NOVA от тази аудиторна група, спрямо зрителите на конкурентното предаване. Благодарение на разнообразните си теми и актуални гости „Комбина привлича зрители от различни поколения, като преднината сред най-младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 години е 45%.