Новините на Нова и сутрешният блок продължават да увеличават аудиторията си и затвърждават позицията си на предпочитания източник за актуална информация и през първите два месеца на 2016. Тази тенденция започна в началото на 2014, когато основните стълбове в публицистиката на Нова започват да увеличават дела на аудиторията си, за да се превърнат в избора на зрителите. Делът на зрителите на „Здравей, България" е с близо 50% по-голям от този на конкурентното предаване на втората медия, bTV. Централната емисия на Новините на Нова отчита преднина с близо 4 пункта, а късната новинарска емисия на Новините на Нова печели с над 8 пункта повече от зрителите в активна възраст (18-49 години) спрямо втората медия, bTV.
Резултатите затвърждават тенденцията Новините на Нова и „Здравей, България" непрекъснато да увеличават аудиторията си от 2014 година насам. След като сутрешният блок вече е доказан лидер сред активното население, от април 2015 Новините на Нова също се наложиха като предпочитаният информационен източник. Само за две години делът от зрителите (18-49 г) на Новините на Нова в 19:00 през 2016 е нараснал с цели 35% спрямо 2014 г, а този на „Здравей България" с 19%.