eBag.bg е онлайн търговец на годината

Иван Александров с наградата
Иван Александров с наградата / netinfo
Технологичната компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса, eBag.bg, спечели наградата за онлайн търговец на годината на eCommAwards – първите награди за електронна търговия в България. Церемонията е част от събитието за електронни търговци eCommCongress, в което своя опит споделиха най-добрите специалисти в бранша у нас.

Ebag.bg налага на българския пазар модела на онлайн магазин за бързооборотни стоки

Големият победител, онлайн  магазинът eBag.bg, е създаден от предприемача Иван Александров преди две години. Днес сайтът е най-голямата технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса на територията на София. Компанията предлага над 15 000 продукта, разпределени в  различни категории, а плановете на екипа на сайта са в бъдеще платформата да увеличи и разшири още повече асортимента си, както и да се разрасне извън територията на София и България.

Експертно жури от специалисти в онлайн търговията определи победителите в първото издание на eCommAwards след едноседмично гласуване на базата на над 30 критерия. Сред основните неща, които журито търсеше в кандидатите, бяха нивото на обслужване, защита на личните данни, както и до колко функционални и иновативни са самите платформи.

“Електронната търговия в България се развива с бързи темпове и добрите примери трябва да се показват на аудиторията. Когато преди 8-9 месеца се зароди идеята за наградите решихме, че това е нещо, което липсва на България и ние можем да помогнем в реализацията му. Зад много проекти стоят неуморни екипи от мениджъри, разработчици, дизайнери, логистични компании и центрове за клиентско обслужване. Техните усилия трябва да бъдат адмирирани, че доставят услуги на глобално ниво“, разказва председателят на журито Любомир Чолаков.

Ето кои са и останалите победители в eCommAwards:

„Стартиращ онлайн бизнес“ за 2016 година е Medal.bg - иновативна платформа, обединяваща онлайн и офлайн покупки чрез геймификация и елементи на лоялни практики.

„Маркетинг кампания“ - официалната премиера на FIFA 2017 и организираният за първи път в България онлайн турнир от Ozone.bg.

„Иновация в онлайн търговията“ - отиде при Clandestino.bg, които предлагат очила изработени с дървена рамка.

„Мобилно приложение на 2016 година“ стана eSky, които предлагат онлайн покупка на самолетни билети.

„Добра практика / социална отговорност“ - Ozone.bg за техния 24/7 съпорт център към онлайн магазина им.

„Дизайн и ползваемост“ - статуетката беше връчена на eSky.bg. Техният проект използва нови похвати и течения в потребителското преживяване и дизайна.

Специалната награда на журито отиде при пекарната Take-a-kake.eu, които продават прясно приготвени кексчета чрез онлайн поръчка. Проектът показва как един сравнително малък и локален търговец решава да заложи на професионална платформа и консултанти, за да развие своя бизнес.

След едноседмично онлайн гласуване потребителите определиха кой взима и статуетката за Награда на публиката - тя отиде при eSky.bg.

ebag
netinfo