/ ThinkStock/Getty Images
Британската компания "Диаджео", производител на уискито "Джони Уокър", реши да изкара и „женска“ версия на етикета на известната напитка, предаде Асошиейтед прес.

Наздраве за напитката, чието име означава "вода на живота"!

Емблематичната фигура на някои от бутилките "Джони Уокър" ще бъде заменена от Джейн Уокър – дама с дълга черна коса и ботуши на висок ток.
Това е първият път в близо 200-годишната история на бранда, когато на логото ще бъде изобразена жена. Производителите казаха, че чрез промяната подкрепят половото равенство и постиженията на жените.

10 причини да се влюбите в момиче, което пие уиски
Компанията пуска ограничена като количество серия, която ще се предлага само на американския пазар.

За още любопитни новини и снимки харесайте страницата ни във Facebook тук
БТА