Британската компания "Диаджео", производител на уискито "Джони Уокър", реши да изкара и „женска“ версия на етикета на известната напитка, предаде Асошиейтед прес.
Наздраве за напитката, чието име означава "вода на живота"!
Емблематичната фигура на някои от бутилките "Джони Уокър" ще бъде заменена от Джейн Уокър – дама с дълга черна коса и ботуши на висок ток.
Това е първият път в близо 200-годишната история на бранда, когато на логото ще бъде изобразена жена. Производителите казаха, че чрез промяната подкрепят половото равенство и постиженията на жените.
10 причини да се влюбите в момиче, което пие уиски
Компанията пуска ограничена като количество серия, която ще се предлага само на американския пазар.
За още любопитни новини и снимки харесайте страницата ни във Facebook тук
Наздраве за напитката, чието име означава "вода на живота"!
Емблематичната фигура на някои от бутилките "Джони Уокър" ще бъде заменена от Джейн Уокър – дама с дълга черна коса и ботуши на висок ток.
Johnnie Walker's 'Jane Walker' campaign is the latest questionable corporate attempt to woo women https://t.co/C4SxKWGW0I pic.twitter.com/Ftr72qlTVW
— MUNCHIES (@munchies) February 27, 2018
10 причини да се влюбите в момиче, което пие уиски
Johnnie Walker’s transformative ‘Jane Walker’ campaign will support gender equality: https://t.co/TSDsVVO6sl pic.twitter.com/UUbmnWHnnM
— Adweek (@Adweek) February 27, 2018
За още любопитни новини и снимки харесайте страницата ни във Facebook тук