/ iStock/Getty Images
Една година след като ПЕТА беляза края на модната индустрия с естествени животински кожи, организацията Хора за етично отношение към животните се завърна на Седмицата на модата в Ню Йорк с ново видео, съобщи пресслужбата й.

С клипа защитниците на животните лансираха новата си кампания "Be a Sweater They Said" (Казват да станеш пуловер), която идва на мястото на предишната
"Бих ходила гола, вместо да нося кожа". Видеото, продуцирано от известния северномакедонски арт директор Душан Дракалски и режисирано от неговия колега Крис Карл, е вдъхновено от хита на Синтия Никсън "Be a Lady They Said". В него се критикува арогантното мачо поведение на представителите на силния пол.

В "Be a Sweater They Said" се разобличават опитите на фешън индустрията да ни накара да възприемем като нормално стригането, осакатяването и убиването на животни, за направата на пуловери, чанти и обувки.
 

В клипа се намеква какви послания изпращаме към четириногите жертви - "Искаме да изглеждаме добре, желаем да сме секси и богати. А вие нямате чувства, следователно и права!"

/

Според вицепрезидента на ПЕТА Трейси Рейман, също заснета във видеото, нямаме право да приравняваме една овца с един пуловер, както нямаме право да слагаме знак за равенство между жена и сексуален обект.
БТА