С ексклузивна премиера на филма "Мъжът, който обиколи света" и специална дегустация бе отбелязана 100-годишнината на най-продаваното луксозно скоч уиски в света Johnnie Walker® Black LabelTM.
Гостите на събитието в столичния Модерен театър извървяха пътешествието по стъпките на Johnnie Walker с шотландския актьор Робърт Карлайл. Разказвайки историята на най-успешното пътуване, което продължава и до днес, лентата разкрива как марката се превръща в световен символ на успеха.
Точно 100 бяха и поканените българи, успешно доказали се в сферата, в която работят у нас и в чужбина. Сред гостите бяха режисьорът Явор Гърдев, най-добрият български мим Ники Сотиров и много други.
Със специална дегустация посланикът на Johnnie Walker за България - актьорът Данаил Обретенов, помогна на всички присъстващи да усетят защо Johnnie Walker® Black LabelTM е шедьовър на блендърското изкуство.
Завладяващата дълбочина и комплексност са извлечени от над 40 подбрани едномалцови уискита, като най-младото от тях е минимум 12-годишно. Именно заради отличителния си мек, дълбок и комплексен характер това е най-продаваното луксозно блендирано скоч уиски в света.
Всеки гост получи като подарък ръчно изработена бутилка от специалната юбилейна серия Johnnie Walker® Black LabelTM, украсена с истинско злато.
Историята на най-успешното пътуване
Годината е 1820. В шотландското градче Килмарнък Джон Уокър създава уиски, което днес всички познават под името Johnnie Walker®. Целта му била да създаде неповторимо уиски, което да превъзхожда всички останали. Резултатът - вкус и качество, неподвластни на времето.
Джони успява да предаде на наследниците си перспективното начинание. Последвалите го поколения изграждат един наистина международен бранд. Многопластова, динамична и престижна напитка, която се продава в почти 200 държави по целия свят.
През 1876 синът на Джон Уокър - Александър, основава уиски-династията Уокър и запазва правата над своето Old Highland Whisky, предшественика на Johnnie Walker® Black LabelTM.
През 1906 синовете му започват производството на уиски по оригиналната рецепта на Александър. При първата си поява 12-годишният бленд носи името Extra Special Old Highland Whisky. Уискито се продавало в квадратни бутилки с наклонен точно на 24 градуса етикет, превърнали се в отличителен белег на Johnnie Walker®. Всички запомнят специфичния му черен етикет, затова през 1909 серията била преименувана на Black LabelTM.