/ iStock/Getty Images
Уника Хелткеър ООД е компания, основана с цел да работи и да се развива в сферата на здравословното хранене. За тази цел Уника Хелткеър ООД работи с пациенти, които консултира, проследява и съветва в хода на промяната в техния начин на живот. Повече за дейността им ще разберем от интервюто с тях.
 
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията е основана през 2015 г., като в годините претърпя развитие и от 2018 г. развива дейност като Уника Хелткеър ООД. По-голямата част от дейностите ѝ са делегирани на външни компании, с цел оптимизация на разходите (outsourcing). Управителният съвет се състои от двама души, които са съдружници в компанията.

Създаването на онлайн магазин наложи нуждата от разпространение на методите и продуктите в цялата страна, като дотогава не разполагахме с достатъчно добре развита мрежа от партньорски обекти.

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Продуктите, които представляваме са доказани и добре известни в Европа. Към повечето от тях има готов интерес, поради тяхната популярност. Методът ПроЛон е нов за България и там се изисква повече работа за т.нар. Brand Awareness и налагането на продукта на пазара.

Поддържаме интереса чрез информативни статии, семинари, промоции и нововъведения.

Къде продавате вашите продукти?
Продуктите се предлагат онлайн, в аптечната мрежа на някои вериги аптеки, както и в магазини за здравословно хранене.

Работите ли с външни агенции?  
Да, използваме услугите на външни агенции, като този модел на работа ни позволява да работим по-професионално, да се ползваме от по-компетентна и цялостна поддръжка, както и да предоставяме по-добра услуга  към крайния ни потребител.

Най-общо основните насоки, в които работим с външни агенции са т.нар. фулфилмънт и складова база с всички възможности, които центъра предлага, счетоводството на компанията, маркетинга и рекламата, както и логистиката на стоките. Благодарение на този тип съвместна дейност, можем да си позволим да оптимизираме разходите си, както същевременно ползваме професионална услуга в дадената сфера.
         
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Маркетинговата агенция, с която работим поддържа дигиталния маркетинг, SEO-то, както и IT възникнали въпроси по платформата. За нас е важно да сме добре представени в социалните канали, както и да имаме добра оптимизация при търсене в интернет. Смятаме, че представянето ни в мрежата е много важно за имиджа на компанията ни, тъй като хората и потенциалните ни клиенти могат да се запознаят с дейността и услугите ни първо онлайн. Ако качеството на предоставената информация е високо и страницата информативна, това говори за качеството на нашата услуга и продукти.

В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Основното представяне на продуктите ни и разпространението им е разпределено между онлайн и физическите локации на партньорски обекти, с лек приоритет на онлайн търговията, като 65% се пада на онлайн продажбите, а 35% на физическите локации в страната. Целта ни е да постигнем 70% покритие на територията чрез физически локации в страната до края на 2022 г. Онлайн – целта ни е да усъвършенстваме представянето си, като информация за потребителя, както и да разширим предлаганите възможности за услуги, като по този начин целим да привлечем нови последователи на здравословния начин на живот.

Как планувате да агитирате феновете, клиентите и партньорите ви да ви подкрепят за Награда на публиката?
Към момента на представянето ни за "Награда на публиката", ще заложим на предимствата на продуктите ни, както и иновациите, които се стремим да прилагаме в онлайн пазаруването. Методите, с които работим са в основата на превантивното хранене и разчитаме на редовните ни последователи и клиенти, които са изпитали ползите от правилния начин на хранене.

Преди събитието ще планираме публикации в социалните мрежи, организиране на събитие, покани до партньорите ни, както и кратко представяне на дейността ни в резюме.

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Добре би било да се постигне по-добра регулация на онлайн търговията в правно отношение. Това би извело на предни позиции стойностните магазини, които полагат всички усилия, за да работят правилно. По-добрата регулация в законово отношение ще насърчи предприемачите, които искат да се развиват в дългосрочен план.