Когато клиент прави резервация за почивка трябва да бъде информиран, да прочете отзиви и да знае колко иска да плати и съответно какво следва да получи, коментират представители на хотелиерския бранш.
„Хубавата новина е, че в България падна доста сняг, почти всички ски съоръжения работят. По-добри условия има от миналата година. Българският туристически продукт е на ниво. Нашата цел е не само да продаваме евтино, а клиентите след преживяванията си, да останат впечатлени и доволни”, коментира Атанас Димитров, зам.-председател на БХРА пред NOVA.
Има недобросъвестни и недобронамерени хора, но те са малък процент.
„Специално за тези празници от години при нас има едни и същи сигнали. Най-често хората се оплакват от неотоплени хотели, тъй като има много обекти, които отварят само за празниците, те са сезонни. И, за да се затопли една къща или хотел, трябва отоплението да се пусне няколко дни по-рано, което в много случаи не се случва и това е повод за сериозни разочарования”, допълва Богомил Николов, председател на Асоциация „Активни потребители”.
Семейства с деца, които попаднат в такива хотели, обикновено си тръгват веднага.
„Посочвам го това, защото се надявам това да се случва все по-рядко. Какъвто и договор да има в него няма клауза за температурата в стаята. Повечето въпроси обикновено са уредени в договорите, има с години практика”, обясни още Богомил Николов.
„Хубавата новина е, че в България падна доста сняг, почти всички ски съоръжения работят. По-добри условия има от миналата година. Българският туристически продукт е на ниво. Нашата цел е не само да продаваме евтино, а клиентите след преживяванията си, да останат впечатлени и доволни”, коментира Атанас Димитров, зам.-председател на БХРА пред NOVA.
Има недобросъвестни и недобронамерени хора, но те са малък процент.
„Специално за тези празници от години при нас има едни и същи сигнали. Най-често хората се оплакват от неотоплени хотели, тъй като има много обекти, които отварят само за празниците, те са сезонни. И, за да се затопли една къща или хотел, трябва отоплението да се пусне няколко дни по-рано, което в много случаи не се случва и това е повод за сериозни разочарования”, допълва Богомил Николов, председател на Асоциация „Активни потребители”.
Семейства с деца, които попаднат в такива хотели, обикновено си тръгват веднага.
„Посочвам го това, защото се надявам това да се случва все по-рядко. Какъвто и договор да има в него няма клауза за температурата в стаята. Повечето въпроси обикновено са уредени в договорите, има с години практика”, обясни още Богомил Николов.