Германският производител на луксозни автомобили Порше (Porsche) обяви амбициозен план за борба на пазара на електромобили с доминиращата в САЩ компания Тесла (Tesla), пише АФП.
Volkswagen започна производство на електромобилите ID 3
"Бъдещето е в електрическите коли", каза Клаус Зелмер, директор на компанията за Северна Америка в навечерието на откриването на големия автосалон в Лос Анджелис. "През 2025 Порше ще пресече важна граница, като повече от половината ни коли ще бъдат или хибридни, или изцяло на батерии.", казва Зелмер.
Порше, които са собственост на Фолксваген (Folkswagen), представиха новия си електрически модел Porsche Тaycan на автомобилното изложение във Франкфурт през септември. Луксозният модел се е прицелил в пазарния дял на Тесла в САЩ. За Порше САЩ са определящи, като това се явява вторият най-голяма пазар на марката.
През 2021 г. германската компания ще пусне зад Океана и напълно електрическа версия на своя SUV Macan, която ще е прицелена директно в модела Y на компанията Тесла. "Това не е преход, който ще преобърне нещата в автомобилната индустрия за 5 години. По-скоро говорим за 10-годишен процес", прогнозира Зелмер за навлизането на електромобилите.
Volkswagen започна производство на електромобилите ID 3
"Бъдещето е в електрическите коли", каза Клаус Зелмер, директор на компанията за Северна Америка в навечерието на откриването на големия автосалон в Лос Анджелис. "През 2025 Порше ще пресече важна граница, като повече от половината ни коли ще бъдат или хибридни, или изцяло на батерии.", казва Зелмер.
Порше, които са собственост на Фолксваген (Folkswagen), представиха новия си електрически модел Porsche Тaycan на автомобилното изложение във Франкфурт през септември. Луксозният модел се е прицелил в пазарния дял на Тесла в САЩ. За Порше САЩ са определящи, като това се явява вторият най-голяма пазар на марката.
Електромобилите ще са с нови привилегии във Великобритания
През 2021 г. германската компания ще пусне зад Океана и напълно електрическа версия на своя SUV Macan, която ще е прицелена директно в модела Y на компанията Тесла. "Това не е преход, който ще преобърне нещата в автомобилната индустрия за 5 години. По-скоро говорим за 10-годишен процес", прогнозира Зелмер за навлизането на електромобилите.