„Има варианти "Авиоотряд 28" да остане под контрола на Министерството на отбраната, в НСО или в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Към момента там няма никакви средства и сменям ръководството. Мое решение е, тъй като нямам вяра на сегашното". Това каза транспортният министър Ивайло Московски в кулоарите на парламента.
Най-големи притеснения имам по ОП „Транспорт" и стотици милиони могат да бъдат загубени, коментира още Московски.
„Товарните превози - предстоят дискусии. Моето виждане е, че трябва да се рестартира процедурата по приватизация поради няколко причини. Първо, ние намалихме загубите с темпо от близо 20 милиона на годишна база на около 3 милиона оставихме компанията със загуба. Към момента вече загубата е около 15 милиона лева. 70% от товарите се държат от компании на Ковачки. Той паралелно с това е подал и искане за лиценз за частен оператор. Подчертавам, в мандата на ГЕРБ не е даден нито един лиценз. В случая ще видим, но ако той си постигне изискванията и критериите ние нямаме причина да му отказваме, така че ако това се случи, и 70% от товарите излязат от сегашната компания на БДЖ, означава, че тя практически е приключена. Много се надявам да се намери инвеститор, който съответно да инвестира, да обнови подвижния състав и да вкара съдържание в тази компания. Не мога от сега да предричам какво ще се случи. Предстои широка дискусия по този въпрос, ще я направя с всички заинтересовани страни".